Yahoo Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hei, Har store planer om å sykkle rallarvegen i sommer, men har nå begynt å stusse litt på sykkelen min. Vil denne sykkelen klare rallarvegen? (kona dew fs 08-modell) Takk for eventuelle svar... Endret 27. mai 2008 av Yahoo Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja. Se bilder fra turen her, og du vil se at "sykkelføret" er veldig greit. http://images.google.com/images?ndsp=18&am...tart=0&sa=N Hadde nok ikke vært noe problem å fullført på racer (sålenge det er tørt), men det er ikke den ideelle opplevelsen. Ukomfortabelt og stor fare for at man måtte byttet både dekk/slange og bremseklosser underveis. Jeg mener at en hybrid som det du har der (evt uten dempegaffel) er ideell. Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 takk for positivt svar da ser jeg virkelig frem til sykkelferien jeg har tenkt å gjennomføre i sommer (voss-gol) kommer uansett til å ha med en ekstra slange. vet jo aldri når uhellet er ute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå