Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

iSPY - Top Gears "The Stig" [spoiler ?]

Anbefalte innlegg

The Stig er kanskje Top Gears best bevarte hemmlighet, ingen har egentlig hvist hvem det er, men mange har fått fingeren peket på seg som potensielle "The Stig".

Det har lenge vert diskutertt at det er ny "Stig" i hver sessong, navn som tidligere er nevnt er: Damon Hill, Julian Bailey, Mark Webber, mens Perry McCarthy og nå Tim Schrick er the Stig [Germany] og Black Stig, andre mistenkte som "the Stig" er Lewis Hamilton og Nigel Mansell.

I Tyskland nermere bestemt i Zolder ble "the Stig" [Germany] og "Black Stig" observert uten hjelmer.

Men hvem som egentlig er..."The Stig"....håper jeg forblir en hemmelighet....

The Stig???

9080527.002.1M.jpg

Kilde:

http://www.worldcarfans.com/9080527.002/to...-is-tim-schrick

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det hadde vært kult om det viste seg at Tiff Needell er the Stig. Det kan jo rime - grensene mellom Top Gear og Fifth gear er ganske tåkete i og med at Tiff har vært med i TG før, og både han og Tom Ford skriver i TG-bladet. Dessuten kan jo fyren kjøre.

Lenke til kommentar

Tja, vi vet jo at den gamle The Stig var Perry McCarthy, og den hvite er nok som det blir sagt her spilt av flere forskjellige personer. Jeg tviler sterkt på at noen nåværende F1-førere har spilt/spiller The Stig, siden de jo har utrolig mye å gjøre ellers. Vil tro det ofte er en eks F1-fører eller BTCC-fører som har god tilknytning til TopGear på en eller annen måte. Damon Hill er nok ingen umulighet at har vært The Stig, samme med Nigel Mansell.

I episoder som den i sesong 10 hvor The Stig prøver å komme seg fra vest til øst-London med bruk av kollektivtrafikk kan det jo ha vært hvem som helst med omtrent samme kroppsbygging som de andre som spiller The Stig har, og det er vel bekreftet at når The Stig testet Koenigsegg CCX, var det en testfører fra Koenigsegg som satt bak rattet som The Stig.

Lenke til kommentar

Nå kom jeg til å lese litt av første post og så så jeg at det kom noen bilder... så da har jeg glatt hoppa over resten av inleggene...

Gidder du å putte en "SPOILER" i emnet slik at folk som meg som ikke vil vite hvem han er eller har vært ikke går inn på tråden...

Lenke til kommentar
Nå kom jeg til å lese litt av første post og så så jeg at det kom noen bilder... så da har jeg glatt hoppa over resten av inleggene...

Gidder du å putte en "SPOILER" i emnet slik at folk som meg som ikke vil vite hvem han er eller har vært ikke går inn på tråden...

Les innlegget rett over ditt eget, så ser du at det er ingen ting å være redd for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...