bennybanan Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Skal ha ny mobil og sitter å funderer på hvilken jeg skal velge. Valget står for øyeblikket mellom iPhone og HTC Diamond. Noen som har noe formeninger om hvilken jeg bør velge? Valget heller for øyeblikket mot iPhone grunnet pris. Ser HTC sin kommende toppmodell kommer til å svi litt i lommeboken. Men etter det jeg har sett, ser det ut som om jeg får mer for pengene om jeg går for HTC. Hvis noen har noen andre mobiler jeg heller burde vurdere er det bare å komme med det Mvh BB Lenke til kommentar
killabie Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 *bumper* denne for jeg er i samme båt, vil ha den med på innlegg. bare dumt å lage nok et innlegg om det samme! Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Tror nok jeg går for iPhonen. Den er rimeligst og etter min mening fetest! For mobilkjennere som bruker mobilen til veldig mye, heller sikkert valget over på HTC sin mobil. Dette er ikke mitt tilfelle, så går for iPhonen. Først av alt må jeg klare å få tak i iPhone da. Har en kompis som skal til Athen veldig snart og en annen som skal til USA veldig snart. Dette viser at jeg har to muligheter til å klare å skaffe den:P Burde jo gå... Mvh BB Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 husk at det kommer en ny iphone om 13 dager! Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Er jo den jeg sitter å venter på Derfor jeg sier at først må jeg klare å få tak i den. Men stemmer, den første versjonen har jo også vært utsolgt en god stund no. Kunne jo egentlig gått for den også, men den har ikke 3G, noe som er et STORT minus. BB Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ser dere lene mot iphone her ja. HTC Diamond er nokk for folk som vet hva de vil ha. :!: Lenke til kommentar
godal Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Diamond: - mindre - åpnere arkitektur iPhone: - mer lagringskapasitet - stiligere - direkte hodetelefonuttak blir nok iphone på meg. Lenke til kommentar
godal Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 xperia x1 er ikke helt utelukket for meg heller, større men har minnekort støtte, tastatur og radio, samt trackid Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) - direkte hodetelefonuttak Men trenger dessverre adapter for 90% av hodesett uansett da det er litt trangt der xperia x1 er ikke helt utelukket for meg heller, større men har minnekort støtte, tastatur og radio, samt trackid x1i virker også som en god telefon ja. Kunne egentlig tenkt meg alle 3 telefonene som er nevnt her.. hehe.. Endret 27. mai 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Men trenger dessverre adapter for 90% av hodesett uansett da det er litt trangt der Neppe på den nye modellen... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg har lyst på begge! Men jeg er littegrann skeptisk til iphone.. foreløpig, selv om den er elsk. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Lurer litt på å finne et alternativ til iPhone selv, er lei av at "alle" skal kjøpe seg iPhone helt plutselig. Prisen for populariteten, antar jeg... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Men trenger dessverre adapter for 90% av hodesett uansett da det er litt trangt der Neppe på den nye modellen... Får håper det Egentlig hadde det vært bedre om alle bare hadde laget jack pluggene sine mindre. Jo mindre den er, jo mindre blir klumpen op siden av telefonen. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Diamond uten tvil,egentlig hva som helst istedet for iphone Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Diamond uten tvil,egentlig hva som helst istedet for iphone Vel, for å være helt ærlig; med mindre du har erfaring fra WM eller en veldig spesiell interesse så virker Iphone å være enklere å håndtere som smartphone enn det WM er. Jeg for min del har i hvert fall sett flere unge med Iphone, og som får dem til å fungere fint, enn jeg har sett med WM telefoner. Av de jeg har snakket med så virker det som Iphone er enklere å forholde seg til, så trådstarter får velge og vrake nærmest. Jeg for min del skal nok ha Iphone i tillegg til Touch Dual. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Diamond uten tvil,egentlig hva som helst istedet for iphone Vel, for å være helt ærlig; med mindre du har erfaring fra WM eller en veldig spesiell interesse så virker Iphone å være enklere å håndtere som smartphone enn det WM er. Jeg for min del har i hvert fall sett flere unge med Iphone, og som får dem til å fungere fint, enn jeg har sett med WM telefoner. Av de jeg har snakket med så virker det som Iphone er enklere å forholde seg til, så trådstarter får velge og vrake nærmest. Jeg for min del skal nok ha Iphone i tillegg til Touch Dual. Er egentlig iphone en smartphone? Begge deler syntes jeg også er det beste valget Men lommeboka er ikke enig. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) for det første så stilte han over meg et spørsmål om iphone er en smartphone, nei det er det ikke. vil heller kalle det en halv smartphone. tilbake til trådstarteren, det idiotiske med iphone er at det er ca. en billion sperrer på den. er du en av de som lengter etter en telefon med stor ytelse og god oppløsning? da vil jeg anbefale deg en telefon som kommer i begynnelsen til neste måned, den telefonen heter neo freerunner gta02. du har sikkert sett at jeg nesten har drevet en kampanje når jeg anbefaler den for andre her på forumet. men tilbake til telefonen... har litt mindre skjerm enn iphone, til gjengjeld har den bedre oppløsning som gir bedre bilde. har ikke kamera og 3g, noe jeg mener er positivt siden et 300,- digitalkamera gir deg bedre bilde enn en lusen telefon, 3g med dens priser er bortkastet. til gjengjeld har den wi-fi...ergo... Internet ved trådløse sendere bluetooth er et selvfølge den har en 400mhz prosessor og 156 mb ram. er selvsagt en smarthphone med touch screen operativsystemet vil du nok ikke like, den er bygd opp av openmoko som er linux, det gode med dette er at det ikke er noen sperrer som igjen betyr du kan installere what ever you want! windows bobile's operativsystem som et eksempel. GPS er jo noe som blir proft med denne telefonen, samt to akseleratorer som vet når du legger mobilen på side og akktiverer stor skjerm på firefox's nettleser eller filmen du ser på. og har du en filmspiller på telefonen som ikke støtter tja... quicktime så trenger du bare å installere en quicktime plugin. lurer du på hvordan telefonens design er kan du se den her. det du må huske på er at dette var betaen til den nå kommende som også har en del oppgraderinger. og dette er etter min mening en rent design på en telefon som ikke har all bling-blingen jeg holder på å spy av, designet blir det samme som betaen og den nå kommende. hvis du ikke liker designet lurer jeg på hvorfor. :!: har har du en full liste over spesifikasjonene. så til siste og avsluttende spørsmål, hva er prisen? med dagens dollar kurs ligger den på 2000,- blanke tviler på at dette er en telefon for deg, denne interesserer mest data friker som meg glemte nesten å si at det er vanlig hodetelefon utgang som iphone og ipod har Endret 28. mai 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg kommer til å vente til UIQv3.3 telefonene dukker opp, og de verste feilene med Opera 9.5 er fikset. Og, da skal det bli artig å sammenlikne batteritid og ytelse på diverse chipset, fra s60 modellene (selv om de er uaktuelle fordi de ikke har touch- skjerm), Openmoko dingser, UIQ og WM.. Hm. Det er vel fantasien min som løper løpsk - men det er nesten så det minner om litt konkurranse... Undres hva som blir gjort for å stoppe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå