Philo Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Noen som vet om LiveView er registrert varemerke? Endret 27. mai 2008 av Philo Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Olympus Norge bruker begrepet på sine sider uten noen form for ® eller , så vil tro det er et fritt begrep. Kan dog aldri være sikker. Lenke til kommentar
Philo Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Var det jeg og har inntrykk av, siden Canon også bruker LiveView på sine produkter. Spør siden jeg sitter på www.liveview.no og det ville være litt tamt å gjøre noe med domenet bare for å få en arg kameraprodusent på nakken med krav om å få overlevert domenet på grunnlag av varemerke Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Ser også at det ligger programvare på SourceForge ved navnet Live View, så det er nok ikke trademarked. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Var det ikke sånn at Canon ikke ville bruke navnet LiveView på sin direktevisning på skjerm? Mente å huske at de kalte det noe annet. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det var noe der ja, men som deg selv så husker ikke jeg heller hva det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå