Gå til innhold

Kulturo: Klassikeren: Gjøkeredet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En film som dessverre havner i gruppen "Filmer jeg så på skolen og dermed ble ødelagt." Jeg hørte dårlig pga vann i ørene, filmen var utekstet, vi satt på dårlige stoler og så på en liten TV. Fikk med meg lite dialog og skjønte aldri greia, synd og skam.

Lenke til kommentar

Problemet med de uheldige skolefilmene er at jeg får en viss avsmak for dem, enten jeg vil eller ikke. Dessuten er det haugevis av andre filmer å se isteden. Det skal allikevel ikke utelukkes at man kan se de fortapte filmene på nytt i mer gunstige omgivelser, jeg må bare få den første, halvtraumatiske opplevelsen på enda større avstand først ;)

Lenke til kommentar
En film som dessverre havner i gruppen "Filmer jeg så på skolen og dermed ble ødelagt." Jeg hørte dårlig pga vann i ørene, filmen var utekstet, vi satt på dårlige stoler og så på en liten TV. Fikk med meg lite dialog og skjønte aldri greia, synd og skam.

Anbefales at du ser den igjen. Jeg så Schindlers Liste på skolen, og hele filmopplevelsen ble ødelagt, men jeg så den igjen flere år senere, og jeg angrer ikke for å si det slik :)

Jack i en av sine beste roller, når dog ikke opp til The Shining, men likedan en glimrende og varm film.

Lenke til kommentar

Denne så vi på skolen, men det var heldigvis ikke på ungdomsskolen, men på Medier og Kommunikasjon, hvor vi har et eget auditorium med surround og gode stoler :thumbup:

Filmen har så mange fantastiske karakterer, og medfølgende dialog. Slutten var bare prikken over i'en :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...