Robert. Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg har et problem. Jeg har hatt dette headsettet nå snart i et halvt år, har ikke vært noen problemer, men nå kjøpte jeg en ny PC. Hvis jeg spiller er inne på programmer lager headsettet en utrolig rar lyd, ganske lav men jeg hører den. Når jeg snakker på Ventrilo hører de andre noe "statisk" lyd som du river papir. Folk sier at jeg skal kjøpe nytt headset også videre, men hvis jeg snakker på Skrivebordet, da er alt fint. Hva er problemet? Lenke til kommentar
SL4iNTR4X Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg har et problem. Jeg har hatt dette headsettet nå snart i et halvt år, har ikke vært noen problemer, men nå kjøpte jeg en ny PC. Hvis jeg spiller er inne på programmer lager headsettet en utrolig rar lyd, ganske lav men jeg hører den. Når jeg snakker på Ventrilo hører de andre noe "statisk" lyd som du river papir. Folk sier at jeg skal kjøpe nytt headset også videre, men hvis jeg snakker på Skrivebordet, da er alt fint. Hva er problemet? Feilen er i lydkortet. Min innebygde lydkort begynte å lage suse lyder etter 6-7 måneder og det var VELDIG irriterende. Kjøpte meg Creative X-Fi XtremeGamer og er ganske fornøyd. Dårlig driver støtte i linux og kan oppleve noen feil i windows, men ellers så er den veldig bra. PS: Ikke ødelegg original CD-en med drivere, den har mange programmer som det går ikke an å laste ned lovlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå