Medrakil Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ÅÅÅ nå fikk jeg den anime sangen heftig på hjernen >_< Noen burde lage engelske subs til den flashen, den var litt fet Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nå forstår jeg hvorfor serveren er nede, emnet ble laget 08/03/2003 : 23:50 . Og Seppe . bumpet den til 01/06/2004 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hehe, jeg så ikke at tråden var så gammel. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) http://people.ambrosiasw.com/~andrew/funny/japanese.jpg Endret 7. juni 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ok, jeg får ikke opp bilde pga at nettlesern min er mongo.Men det er sikkert artig. Jeg kan litt japansk jeg også Arigato = Tusen takk Kosamas = god dag Katon housenka no jutsu er jeg ikke sikker på hva betyr Det betyr "ild solblomst teknikk", du ser vel ikke tilfeldigvis på Naruto vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå