unwill Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Sett den før, der de sa at det var amerikanerne som skrev det til Kina fordi de sprengte feil eller noe sånt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Pokker kor er den japanske/engelske ord PDF'n?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Baka bakayarou. Bukkoroshite yaru zo. Kuso shite shinezo! Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Baka bakayarou. Bukkoroshite yaru zo. Kuso shite shinezo! hmm... kjente igjen et ord der ^-^ Baka.... hehe... men resten forstod jeg ikke... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hehe mange som har sett litt for mye anime her? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ok, jeg får ikke opp bilde pga at nettlesern min er mongo. Men det er sikkert artig. Jeg kan litt japansk jeg også Arigato = Tusen takk Kosamas = god dag Katon housenka no jutsu er jeg ikke sikker på hva betyr Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Baka bakayarou. Bukkoroshite yaru zo. Kuso shite shinezo! Det var da fælt til banning Endret 2. juni 2004 av Sivert Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tsukurimashou, tsukurimasho, sate sate nani ga dekiru ka na? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 http://heika-love.cool.ne.jp/troubled_windows.html En søt liten ting, som man kan bryne japansken sin på. Siden jeg bare kan nok japansk til antageligvis bare drite meg ut på gata i Tokyo elns, ikke spør meg om oversettelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå