Zelkin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kjøpte meg 2 Raptor Digital X 150gb her om dagen, og sitter enda og lurer litt på om det blir aktuelt å bruke dem. Lest at det ikke er så mye å hente, ved å bruke dem istedet for min samsung 500gb 720rpm. Sikkert flere poster om noe lignende, men prøver likevel. Dessuten har jeg jo lest om VelociRaptor, her kan enn faktisk se bedre ytelse. Iaf i følge tester på nettet. Diskene skal ikke brukes til annet en OS og spill. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 spørs jo litt på resten av HW din fra før da... kompis av meg kjøpte 32gig raptoren og slengte xp pro sp2 en sin over på den... reduserte bootetia med ca 10 sek Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Boot-tid er jo egentlig ikke veldig relevant, all den tid at så lenge maskinen er satt opp fornuftig trenger du ikke reboote ofte. Få heller tak i nye VelociRaptor diskene, de er enda raskere, og faktisk også stillegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå