sanztra Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg trenger en dedikert fotoskriver, har allerede en printer/scanner/faks/kopi i nettverket hjemme og trenger kun en skriver for å skrive ut bilder opp til A4 størrelse. Jeg har ikke bruk for skjerm eller annet "fjas" på skriveren da det som skal ut alltid går via pc og bildebehandling. Det som er viktig er et den skriver ut bilder som er av bra kvalitet. Er det noen som har noen ankepunkter eller anbefalinger når det gjelder Epson Stylus Photo R285? PS! Er ikke villig til å bruke mange tusen på en skriver, kommer ikke til å skrive ut så mange bilder, det tross alt bare en liten hobby som får så alt for liten tid... EDIT: Har nå kjøpt nevnte skriver og er så langt meget fornøyd, selv om blekket renner igjennom og at den, som de fleste andre skrivere er alt for stor! Minnes med glede min Canon BJ200 som ikke var mer enn ca 15 cm høy, 25 cm bred og under 10 cm dyp og superrask.... Endret 16. juni 2008 av sanztra Lenke til kommentar
sanztra Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 http://www.akam.no/artikler/canon_pixma_ip...360/51941?pid=0 Da har jeg fått bekreftet at jeg gjorde et riktig valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå