Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hot dad/mom fantasy

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker å hvordan jeg skal formulere meg her, men jeg tar en sjanse så får heller diskusjonen være ganske åpen om emnet :)

Har sett det rundt omkring på filmer og sånn om unge jenter (tar for meg jenter fordi jeg er det selv) som fantaserer at de har sex eller et intimt forhold til faren til venninna fordi han er hot. Vet ikke om det er vesentlig at han er faren til noen du kjenner eller ikke. Men selv så finner jeg eldre men (20-35) tiltrekkende, men tror jeg aldri hadde gjort noe med en veldig eldre mann. Og nå snakker jeg ikke generelt eldre menn i det hele tatt, men de som ser skikkelig bra ut. Feks så finner jeg optikeren min ganske tiltrekkende, han er i 30 åra. Selv er jeg 17... Også blir jeg alltid sjarmert av menn som er ute med barna sine alene. Er dette galt på en måte?

Også tror jeg dette er vanligere hos gutter, og like eldre damer. Som jeg har fått med meg er det veldig status å ha/hatt et forhold/sex til en eldre dame.

Pingu: hvis du leser dette, ikke ta det ille opp, har alltid tenkt sånn :p Jeg er fortsatt bare din <3

Endret av Sideri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva faen? er jeg en "eldre mann"? :(

Du får være glad du er mann du ;)

Altså for meg er du "eldre" i den forstand at ja, du er eldre :p Men tror grensen min for "eldre" menn har gått opp til 25-35 :p Oppi 40åra tror jeg ike jeg kommer før jeg er der selv og da kanskje jeg tenner på yngre menn som da er ganske vanlig :p

Lenke til kommentar

Tja...vi har vel alle som unge fantasert litt om det som vi tror er bedre. Joda, For meg er nok eldre menn i kategorien 35 til 45 aar. MAAAX!! Men saa er jeg endel aar eldre enn deg ogsaa da!

Naar jeg var paa din alder syntest jeg ogsaa at det var endel kjekke og hotte gutter i slutten av 20 aarene, og rundt 30. Naa naar jeg er vokst meg litt eldre selv (Har endel aar igjen til 30,hehe endaa) og synest ikke det er noe spennende med eldre menn lengre. Det er klart, man ser jo en og anna kjekkas da, som bare er raalekker. Som feks disse dressmann karene som kommer opp av sjoen, he he :D De er jo hotte selv om de er eldre menn. Men samtidig saa er det jo ikke saa mange av disse man faar see hver dag for aa si det slik. Naa synes jeg gutter rundt min egen alder er absolutt mest snaddy. Synest det er endel kjenne 21 aaringer ogsaa, selv om de er noen aar yngre enn meg. Tror jeg har mer dragning mot yngre menn enn jeg har mot eldre.

OG!!!!! Det som jeg har faat av kommentarer opp igjennom fra mange sleskete mannfolk er ofte noe ala....*du maa ikke ha sex med umodne gutter paa din egen alder, De er daarlige i senga, velg heller oss mannfolk som er litt eldre og som vet hva kvinner vil ha*... :nei::thumbdown:

Hvorfor tror alle menn at fordi de er gamle eller eldre saa har de bra sjans hos damen... Det er kun de kjekke og hotte eldre mennene som damer eventuelt droemmer om!! Husk det gutter :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, jeg er jo gutt selv og har vært litt på yngre jenter tidligere, største aldersforskjellen har vel vært 15-19. Men angrer ikke på det, funker bare fint. Men nå er jeg 20 og har en madamm på 24. Passer meg bedre med litt eldre jenter som er mer voksne i hodet. Fysisk sett er man jo relativt like i 20årene. Har flørtet litt med eldre damer (41) til tider, men har ikke blitt noe mer enn det. Er jo litt spennende da, bare for å ha gjort det :p Hvis man skal ha muligheten til å ha sex med noen som er dobbelt så gammel som seg så burde man nesten gjøre det mens man er ca 20 :p

Lenke til kommentar

neste alle unge jenter fantaserer om å ha seg med en eldre (nokså erfaren) mann. til og med jeg vil innrømme at jeg har vært inne på den tanken et par ganger, men har dessverre aldri fått opplevd det:( (har kjæreste og tror ikke han blir så glad hvis jeg var utro med en "eldre/gammel" mann)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...