Gå til innhold

Lovlig/Mulig å bytte spill i bundler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med du tenker på å bytte spillene når du kjøper? Tror ikke mange butikker lar deg gjøre dette (var vel en periode der det var bundle der en kunne velge 2 stk av flere spill, men dette er lenge siden). Ellers er det vel usikkert om butikker vil bytte spillene i etterkant sålenge de ikke er forseglet med dems segl, men er vel barte å prøve.

Når det gjelder EbGames så er det vel snakk om å bytte spillene som «brukte» spill. Da får en ofte får lite penger for disse spillene bundle-spillene (spes Motorstorm og Resistance) da det er mangen som ønsker å bytte inn disse spillene.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om spillene har spesiell forsegling slik at man ser at de har vært i en PS3-bundle, eller er det ikke mulig å se forskjell på et spill som har vært inkludert i PS3-bundlen og et man kjøper løst i butikken?

Vil selfølgelig prøve å bytte det i en vanlig butikk, da jeg ikke kommer til å bruke spillene i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Tenkt å campe utenfor Lefdal? :)

Hadde for å være helt ærlig tenkt å bare møte opp der klokka 7, men ved nærmere ettertanke burde jeg vel kanskje møte opp litt før...

Når bør jeg møte opp tror du?

Hvorfor skal du campe utenfor Lefdal? Har de tilbud på PS3?

Edit: Nå ser jeg jo at Lefdal Hamar åpner i morgen. Og 3000kr for PS3 + to spill er jo ikke så dårlig pris det da.

Endret av Kris93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...