Mr_Valentine Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 har yamaha rxv 3800, satt og lurte paa om jeg kunne koble den til min router og faa musikk fra pcn saa enkelt? eller er det mer som skal til? noen luringer her som kan hjelpe meg litt her? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Har du lest i bruksanvisningen ? Har hjulpet en kompis som har en Pioneer VSX-LX70, og bruksanvisningen har vært til stor hjelp. Using a local area network (LAN) connection and Windows Media Connect technology ver.2 or better, Yamaha Network enabled receivers allow you to play MP3, WMA and WAV music from up to fifteen (15) PC’s. Redigert: Du må ha installert programvare på pcen(e). Fulgte det med en cd med forsterkeren? Infoside om RX-V3800 Endret 27. mai 2008 av k-orm Lenke til kommentar
Mr_Valentine Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Har du lest i bruksanvisningen ? Har hjulpet en kompis som har en Pioneer VSX-LX70, og bruksanvisningen har vært til stor hjelp. Using a local area network (LAN) connection and Windows Media Connect technology ver.2 or better, Yamaha Network enabled receivers allow you to play MP3, WMA and WAV music from up to fifteen (15) PC’s. Redigert: Du må ha installert programvare på pcen(e). Fulgte det med en cd med forsterkeren? Infoside om RX-V3800 det gjorde ikke det nei, men det er få ting som ikke kan googles eh? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Funksjonaliteten du trenger er integrert i Windows Media Player. http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Media_Connect Hjelper nok å lese manualen. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 bruk en sån her da vell: http://www.hifiklubben.no/produkter/kabler...kabel_svart.htm funker fint det er bare det at du må ha en Pc innen 1,5 meter eller kjøp den andre som du får helt opp til 10 meter Lenke til kommentar
arokh Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Litt av poenget her er vel at han har en forsterker som støtter å streame musikk over nettverket. Blir litt bortkastet å strekke kabel da. Lenke til kommentar
Mr_Valentine Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 ay, problemet er faktisk tvn min... har en gammel crt tv som skal oppgraderes om ikke så veldig lenge. rett etter ferien... kommer meg faktisk ikke inn på noen menyer uten det er litt sært men det ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå