maarstad Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Reutersbilde av fyrverkeri printet på A3, hengt i bakgrunnen sammen med glitter fra nille, gult glitter på ene siden som matcher korken på flaska. Akvarium. Bilde roteter 180 grader. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hadde det vært rotert 180 grader ville det vel betydd at vannet hang opp ned? Strider vel litt mot tyndgekraften. Speilvendt er vel ordet du leter etter. Men tilbake til bildet. Førsteinntrykket jeg fikk når jeg åpnet tråden var veldig positivt, noe det forsåvidt fortsatt er. Et skarpt og fint stockbilde med farger og glitter som gir relasjoner til nyttårsaften. Hvordan fikk du flasken til å sprette opp i gjen? Kanskje den er rotert 180 grader... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hadde vært ok om dråpene på selve akvariet hadde vært tørket vekk mellom forsøkene? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 IceFox: Jeg tror du blander litt nå. Speilvendt er ihvertfall feil. Trådstarter sier at bildet er rotert 180 grader. Det betyr at flasken ikke har "sprettet opp igjen". Snu skjermen på hodet eller stå på hender, så håper jeg at du skjønner hva jeg mener. Ellers er bildet meget bra. Teknisk godt gjennomført og en original idé. Forsåvidt også enig med Itw hva dråper på akvariet angår. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Utrolig tøft syns nå jeg, opp ned eller ikke. Lenke til kommentar
emero Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 rotert 180 grader betyr at flasken ble sluppet oppi akvariet, og bildet er tatt gjennom glasset. ..antar jeg knalbra bilde, men skulle ønske det ikke var så tett med bakgrunnsfarger lengst til høyre. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 rotert 180 grader betyr at flasken ble sluppet oppi akvariet, og bildet er tatt gjennom glasset. ..antar jeg Stemmer nok det ja.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Nå så jeg det. Vannet var så klart at jeg ikke la merke til det. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Veldig flott. Virkelig et festbilde man blir i humør av. Dråpene på glasset la jeg ikke merke til først, men tror jeg er enig i at de kan virke litt rotete. Eller ikke. Klarer ikke å bestemme meg. Virkelig morsomt! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Nå så jeg det. Vannet var så klart at jeg ikke la merke til det. omg Men stilig bilde, kul vri og å snu det 180grader Lenke til kommentar
odn Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Stilig bilde, bra satt opp, også stilti. Tok tid før jeg kjønte den var slipt oppi og ikk noe anna. Bra bilde etter min mening! Mvh Øystein D. N. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå