Nonane Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) -- Removed -- Endret 28. november 2012 av Jan William Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er antagelig det helt normale problemet med at du trenger en SATA driver (for hovedkortet) på en floppy. Lenke til kommentar
Nonane Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Takk:) Jeg har søkt litt rundt på internett nå, og jeg er usikker på hva jeg egentlig ser etter. Kan du eller noen andre være til hjelp med å finne og kanskje forklare dette for meg? Jeg har aldri gjort dette før og er derfor veldig usikker, jeg vil ikke miste noen harddisker eller noe slikt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 "Mitt hovedkort er ASUS K8V SE Deluxe" Er ikke helt sikker på hva som trengs. Ser at det er to kontrollere på det kortet, Promise 20378 og VT8237. VT8237 er vel førstevalget, siden det er chipsettet. Da finnes driver her: http://support.asus.com/download/download....V%20SE%20Deluxe Antar det kan være "VIA VT6420 (VT8237) SATA RAID Driver Package Version 2.20D WHQL" for XP. Du har sikkert en innstilling i BIOS for å velge RAID eller ikke, den står vel til vanlig IDE hvis du ikke har valgt noe annet. Mulig du også får opp et valg under installasjon om du vil velge RAID eller vanlig driver. Lenke til kommentar
Nonane Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Takk:) Jeg skal prøve dette når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
holvik Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er VIA driverene du trenger ja. Mener att det er en "make disk" funksjon i driver pakken som lager en diskett du kan bruke under installasjon. Lenke til kommentar
Nonane Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Det ser ut som det funker! TUSEN TAKK!!!<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå