NanoxD Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Lefdal skal i morgen åpne en ny butikk på Hamar og har i den anledning en del åpningstilbud, deriblant en PS3 (med Ratchet & Clank + FIFA08) for 2995,-. Jeg har ingen erfaring med noen Lefdal butikk fra før, visste vel knapt at det fantes en butikk med navnet Lefdal, og lurer derfor på om kundeservice og andre generelle erfaringer er bra med Lefdal. Det aller beste hadde vært hvis noen av dere har erfaringer med trøbbel på PS3 og sendt den inn på service på Lefdal, men går fint med andre erfaringer også. En annen ting jeg lurer på er om Lefdal har noe samarbeid med Elkjøp, eller om det eies av Elkjøp eller lignende. Nettsidene deres virker i hvertfall dønn like i tillegg til at de har nogenlunde like priser. Ikke send ting til reperasjon, jeg gjorde det med pc'en min og sa at jeg skulle ha tinga som var på den før jeg skulle få nytt produkt, og de sa det var greit at de skulle ta en sikkerehetskopi av alt på maskina og at jeg kunne få den igjen for å ta det jeg vil ha. Men i stedefor å lage en sikkerehetskopi og gi meg pc'en så jeg fikk tinga mine, så sendte de den til tyskland for destruering, jeg hadde lekser og mye annet viktig på den men da sa de jammen da får du ekstra trening i leksene dine da og smilte bredt. og jeg fikk 3 eller 4 anmerkninger for å ikke ha levert leksene -_- og ingen trodde på meg. synd jeg ikke anmeldte de og fikk polititet til å rævkjøre de! (ikke stol på lefdal) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Tipper problemet Kenny-boy hadde for over 4 år siden er ute av verden på en eller annen måte nå... Endret 28. august 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Tipper problemet Kenny-boy hadde for over 4 år siden er ute av verden på en eller annen måte nå... vil tro det ja en måtte la han vite det selv om det er over for ei stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå