Gå til innhold

Opprette en PLAYSTATION Network-konto, gratis?

Anbefalte innlegg

Jeg har en ps3. Vil jo også en gang kunne spille de spilla jeg har (gta4 og resistance: fall of man) på internett en gang. Så vidt jeg skjønner så må jeg registrere meg på PLAYSTATION Network og lage en konto. Er alt dette her gratis? Det står jo ikke en dritt om det, så jeg lurer på det...? kanskje dumt spm men.. :!:

og en ting til.. Hvis jeg skal registrere meg på PLAYSTATION Store, koster det å selve registrere seg?

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er jo en grunn til at du ikke får beskjed om at ting koster penger når du registrerer deg da mister :p

Sony er såpass redelige at du må bekrefte og får uttrykkelig beskjed hver gang de trekkes penger fra kortet du legger inn. Skulle jo bare mangle..

Lenke til kommentar
Jeg har en ps3. Vil jo også en gang kunne spille de spilla jeg har (gta4 og resistance: fall of man) på internett en gang. Så vidt jeg skjønner så må jeg registrere meg på PLAYSTATION Network og lage en konto. Er alt dette her gratis? Det står jo ikke en dritt om det, så jeg lurer på det...? kanskje dumt spm men.. :!:

og en ting til.. Hvis jeg skal registrere meg på PLAYSTATION Store, koster det å selve registrere seg?

men når e skal registre meg, på PLAYSTATION STORE, trenger de kort nr, eller..? noe betalingsmiddel? eller er det bare til STore greia?

er litt grønn på dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...