-Just-Me- Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg har en ps3. Vil jo også en gang kunne spille de spilla jeg har (gta4 og resistance: fall of man) på internett en gang. Så vidt jeg skjønner så må jeg registrere meg på PLAYSTATION Network og lage en konto. Er alt dette her gratis? Det står jo ikke en dritt om det, så jeg lurer på det...? kanskje dumt spm men.. :!: og en ting til.. Hvis jeg skal registrere meg på PLAYSTATION Store, koster det å selve registrere seg? Endret 27. mai 2008 av Spinexel Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Spille online er også gratis, Sony gjør ikke noen forskjell der. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 eneste som koster er kjøp av spill og tileggspakker til spill i psn store. alt annent er som nevnt gratis Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 det er jo en grunn til at du ikke får beskjed om at ting koster penger når du registrerer deg da mister Sony er såpass redelige at du må bekrefte og får uttrykkelig beskjed hver gang de trekkes penger fra kortet du legger inn. Skulle jo bare mangle.. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kjenner jeg Sony rett er det 90% lovgivning og 10% redelighet Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har en ps3. Vil jo også en gang kunne spille de spilla jeg har (gta4 og resistance: fall of man) på internett en gang. Så vidt jeg skjønner så må jeg registrere meg på PLAYSTATION Network og lage en konto. Er alt dette her gratis? Det står jo ikke en dritt om det, så jeg lurer på det...? kanskje dumt spm men.. :!:og en ting til.. Hvis jeg skal registrere meg på PLAYSTATION Store, koster det å selve registrere seg? men når e skal registre meg, på PLAYSTATION STORE, trenger de kort nr, eller..? noe betalingsmiddel? eller er det bare til STore greia? er litt grønn på dette Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du kan velge å skrive in kontoinformasjon senere(eller aldri) Jeg har ikke skrevet inn noe kontoinformasjon, fordi jeg har ikke kjøpt noe over PSN. Så hvis du skal laste ned demoer, trailere, themes osv. så er dette helt gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå