Prebsor Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Bare en liten ting jeg lurer på. Noen ganger når jeg slår på pcen så går den et par sekunder, slår seg av, og slår seg på igjen noen sekunder etterpå. Ellers så fungerer pcen topp. Lurer bare på hva som gjør at pcen restarter seg Endret 27. mai 2008 av Prebsor Lenke til kommentar
Niern Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hva slags hovedkort har du? Min pc gjør akkurat det samme. Restarter 1x under oppstart så booter den normalt og stabilt som om ingen ting hadde skjedd. Har ABIT IP35-E, og leste noe rundt at det er en bios feil.. eller var det rett og slett hovedkort feil. Ikke noe kritisk, men irriterende ja Har ikke kunnskapen som andre har.. men ville prøve å hjelpe ^^ Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Beklager, glemte å si hvilke komponenter jeg har. Hovedkort: MSI P35 NEO-FI RAM:Corsair TWIN2X 5400 DDR2 CPU: Intel Core 2 Duo E6750 PSU: Corsair HX620W Hele greia er dønn stabil, har også overklokka cpuen til 3Ghz og rammen til 750mhz. Endret 27. mai 2008 av Prebsor Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) MSI har aldri vært noe særlig flink på hovedkort, det er nesten alltid feil i bios eller lignende. Prøv derimot med en bios-oppdatering. Link her MSI NEO bios-driver Endret 27. mai 2008 av PsykoRage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå