Andrull Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tja, er vel ikke noe spesielt fan av dem, men syntes det siste var litt vel drastisk. Ikke det at jeg er noen stor fan av narkovark for den saks skyld heller. Ikke lett å vite når man spøker på diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 andrull, Montgomery spøkte når han sa at han synes det er bedre at en fotballidiot dør, siden han åpenbart ikke liker fotballidioter. Noe jeg egentlig kan forstå, som bor et par etasjer over en sportsbar indeed, men la meg presisere at jeg henviste til pøbler som barker sammen for å sloss under påskudd av en fotball kamp. uten at de egentlig har noen tilhørighet til hverken klubbene eller sporten. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Helt meningsløst, ja. Noe strengt tatt narkotika også er. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Bare sånn at folk er obs på dette. Møhlenpris er et skikkelig høl. Nygårdsparken (som ligger 4-500m unna hvor jenten ble funnet) er Bergens knutepunkt for narkohandel, og gatene like i nærheten er fulle av kommunale boliger, som igjen er fulle av innvandrere, psykisk skadde, alkoholikere og narkiser. For å få politi til Møhlenpris, må man gjerne ringe både to og tre ganger. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Bare sånn at folk er obs på dette. Møhlenpris er et skikkelig høl. Nygårdsparken (som ligger 4-500m unna hvor jenten ble funnet) er Bergens knutepunkt for narkohandel, og gatene like i nærheten er fulle av kommunale boliger, som igjen er fulle av innvandrere, psykisk skadde, alkoholikere og narkiser og slappe bedrukne studenter. For å få politi til Møhlenpris, må man gjerne ringe både to og tre ganger. Fixed Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Høhlenpris, kaller jeg det. Høh høh. Endret 29. mai 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nok et tilfelle hvor publikum ikke benytter spesifike ord i nødsamtalen, og dermed blir oversett. Siden det ikke eksplisitt ble nevnt at hun var ute av stand til å ta vare på seg selv, så antar politiet det motsatte. Litt tåpelig antakelse, siden to fremmede personer neppe ringer inn bare for å si fra om en beruset person som fremdeles kan ta vare på seg selv. Direkte parallell til alle tilfellene hvor folk forsøker å tilkalle ambulanse, men ikke benytter ordet "akutt" om situasjonen og dermed blir ignorert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå