Gå til innhold

Politiet unnlot å rykke ut til livløskvinne- funnet død en uke senere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
andrull, Montgomery spøkte når han sa at han synes det er bedre at en fotballidiot dør, siden han åpenbart ikke liker fotballidioter. Noe jeg egentlig kan forstå, som bor et par etasjer over en sportsbar :thumbdown:

indeed, men la meg presisere at jeg henviste til pøbler som barker sammen for å sloss under påskudd av en fotball kamp.

uten at de egentlig har noen tilhørighet til hverken klubbene eller sporten.

Lenke til kommentar

Bare sånn at folk er obs på dette. Møhlenpris er et skikkelig høl. Nygårdsparken (som ligger 4-500m unna hvor jenten ble funnet) er Bergens knutepunkt for narkohandel, og gatene like i nærheten er fulle av kommunale boliger, som igjen er fulle av innvandrere, psykisk skadde, alkoholikere og narkiser.

For å få politi til Møhlenpris, må man gjerne ringe både to og tre ganger.

Lenke til kommentar
Bare sånn at folk er obs på dette. Møhlenpris er et skikkelig høl. Nygårdsparken (som ligger 4-500m unna hvor jenten ble funnet) er Bergens knutepunkt for narkohandel, og gatene like i nærheten er fulle av kommunale boliger, som igjen er fulle av innvandrere, psykisk skadde, alkoholikere og narkiser og slappe bedrukne studenter.

For å få politi til Møhlenpris, må man gjerne ringe både to og tre ganger.

Fixed ;)

Lenke til kommentar

Nok et tilfelle hvor publikum ikke benytter spesifike ord i nødsamtalen, og dermed blir oversett. Siden det ikke eksplisitt ble nevnt at hun var ute av stand til å ta vare på seg selv, så antar politiet det motsatte. Litt tåpelig antakelse, siden to fremmede personer neppe ringer inn bare for å si fra om en beruset person som fremdeles kan ta vare på seg selv.

Direkte parallell til alle tilfellene hvor folk forsøker å tilkalle ambulanse, men ikke benytter ordet "akutt" om situasjonen og dermed blir ignorert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...