Gå til innhold

Sniktitt: Motorstorm: Pacific Rift (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis en tar en titt på de spillene som finnes i denne sjangeren, så er det ikke mye som leverer sakene for å si det sånn. Motorstorm var et utrolig gøy spill, som mange har nevnt tidligere så var lastetidene grusomme.. men generelt var det god underholdning, både offline og online. Så en oppfølger til dette hvor de har sett hvor de har trådd feil ser jeg veldig frem til:-D

Lenke til kommentar

Motorstorm var bra, men ble ganske fort lei de 8 banene, og det var altfor lite variasjon i musikken i spillet. Virket som at hele tiden kom den Nirvana-låten. Ikke det at den er dårlig, men blir litt lei av å høre den 3-4 ganger på en halv time. En ting jeg ikke er sikker på om jeg liker med Pacific Rift, er at de skal gjøre motstander enda mer aggresiv. Jeg synes de var mer enn aggresive nok i Motorstorm. De ofret jo sine egne liv bare for å puffe meg utfor et stup, og meide i meg med en gang de hadde muligheten. Det likte jeg ikke, så når jeg så at det skal bli enda værre i Pacific Rift kan det hende jeg står over dette.

Lenke til kommentar

Musikken vart skrudd av veldig raskt her...synast det fungerar vesentleg betre med berre motorlyd.

Lastetidene på banene plagar meg ikkje so veldig mykje, men skjermen der du skal velge køyretøy er heilt håplaus. Håpar dei gjer den vesentleg raskare i Pacific Rift.

Kay

Lenke til kommentar
Musikken vart skrudd av veldig raskt her...synast det fungerar vesentleg betre med berre motorlyd.

Lastetidene på banene plagar meg ikkje so veldig mykje, men skjermen der du skal velge køyretøy er heilt håplaus. Håpar dei gjer den vesentleg raskare i Pacific Rift.

Kay

Enig, tok lang tid for å se hvilke bil du skulle velge :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...