langkaas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Enern var elendig, får håpe de har forbedret mye Det var jo ikke elendig, bare noen få ting som kunne vært bedre... Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hvis en tar en titt på de spillene som finnes i denne sjangeren, så er det ikke mye som leverer sakene for å si det sånn. Motorstorm var et utrolig gøy spill, som mange har nevnt tidligere så var lastetidene grusomme.. men generelt var det god underholdning, både offline og online. Så en oppfølger til dette hvor de har sett hvor de har trådd feil ser jeg veldig frem til:-D Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Motorstorm var bra, men ble ganske fort lei de 8 banene, og det var altfor lite variasjon i musikken i spillet. Virket som at hele tiden kom den Nirvana-låten. Ikke det at den er dårlig, men blir litt lei av å høre den 3-4 ganger på en halv time. En ting jeg ikke er sikker på om jeg liker med Pacific Rift, er at de skal gjøre motstander enda mer aggresiv. Jeg synes de var mer enn aggresive nok i Motorstorm. De ofret jo sine egne liv bare for å puffe meg utfor et stup, og meide i meg med en gang de hadde muligheten. Det likte jeg ikke, så når jeg så at det skal bli enda værre i Pacific Rift kan det hende jeg står over dette. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Musikken vart skrudd av veldig raskt her...synast det fungerar vesentleg betre med berre motorlyd. Lastetidene på banene plagar meg ikkje so veldig mykje, men skjermen der du skal velge køyretøy er heilt håplaus. Håpar dei gjer den vesentleg raskare i Pacific Rift. Kay Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Musikken vart skrudd av veldig raskt her...synast det fungerar vesentleg betre med berre motorlyd. Lastetidene på banene plagar meg ikkje so veldig mykje, men skjermen der du skal velge køyretøy er heilt håplaus. Håpar dei gjer den vesentleg raskare i Pacific Rift. Kay Enig, tok lang tid for å se hvilke bil du skulle velge Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Til artikkelforfatter; parallell skrives med to ganger dobbel l, parallell, ikke paralell. Greit å bomme på denne en gang, men to ganger like etter hverandre er jo håpløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg