Gå til innhold

LG L245WP - 24" skjerm - Finner ingen leverandører

Anbefalte innlegg

Hei hopp folkens!

Lest en del forumposter og fant ut at dere muligens kunne være behjelpelige med en ting.

Jeg sitter her og sikler på en ny skjerm. Mine to 19" CRT skjermer har nå gjort sitt, og jeg er tålig lei av å ha de beistene på pulten. Etter å ha lest en drøss reviews så har jeg kommet frem til at! Whey! Denna skjermen virka fin! Den vil jeg ha!

Lenke til LG's websider: http://nordic.lge.com/no/prodmodeldetail.d...p;model=NOTHING

Så, etter my google'ing og kvasir'ing har jeg enda ikke funnet noen som selger denne skjermen til under 6000 kr. Pixmania er oppgitt å ha denne for 4900kr, men finner den ikke på sidene deres. Noen som har en idé om hvilken webshop som kan være behjelpelig med å anskaffe denne, eller er det å ta beina fatt og tasle mot nærmeste Elkjip butikk?

Endret av LostLogic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med 246 versjonen da? Er ikke den "bedre" ? Er nok enn oppdatert utgave vil jeg tro.

Ingen dum idé, og jeg har vært inne på tanken. Men jeg klarer ikke finne noen gode reviews av denne skjermen. Er alltid skeptisk til å handle stæsj uten å ha noen holdepunkter.

Men utifra papirspecsa så ser den skjermen bedre ut enn 245, og har en særdeles hyggeligere prislapp. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg selv en LG skjerm i fjor en gang og jeg finner til dags dato ikke noe bra review på den. Jeg har kommet over en dansk side som anbefaler lg 1982b-uf til fps spilling men det er omtrent det.

Noe av "feilen" der ligger vel i at LG bare er jo 2 bokstaver =))

Så man får opp noen merkelige resultater.

LG er helt greit. Jeg ser etterslep på min skjerm, men andre jeg har hatt på besøk sier de ikke ser det. Er rimelig dreven i fps så det har vel med hva man er vant til eller så.

Når det er sagt er etterslepet ekstremt lite, og stemmer nok med noen få ms.

Som jeg har nevnt i par tråder nå er jeg keen på Eizo 2401WSE K utgaven,sort, som har betydelig bedre innsynsvinkel men likevel ett TN panel. Også er det eizo og det skal jo være gode greier...

Nei det er ikke lett. Når det er sagt kommer jo benq med 26" tn til under 4000 kr som kan bestilles nå ,men kommer først tidligst om 2-3 uker til norge.

En ting å tenke på er at TN panel = dårlige farge gjengivelser og dette med hvordan lysstyrken ser annerledes ut ifra forskjellige vinkler.

Jeg sitter og funderer på om det ikke egentlig er best med mest mulig

konstant lysstyrke og innsynsvinkler, iom at øynene fort kan irritere seg over hvordan ting ser annerledes ut på skjermen. Og jeg har ikke noe slags auto bright light opplegg aktivert.

Jeg blir ikke riktig klok på dette altså. Svært frustrerende =(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...