Zeph Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Nokon som har erfaringar med desse spelarane? Det er litt å velge mellom i prisguiden. Eg er på jakt etter ein som kan koplast til ein 15-20" LCD-TV som gjev god biletkvalitet. Batterikapasitet er ikkje så veldig viktig, den skal stort sett brukast innandørs. Om videoutgangen er god nok er heller ikkje skjermstørrelsen så viktig, dei ligg på 5-10", ein god del på 7", det er ein grei størrelse. Stort sett kun Philips og NextBase i prosguiden, kjenner ikkje til dei så veldig godt. Ikkje sikkert eg får den store responsen her, så tips om andre forum eller nettsider der eg kan finne omtaler, brukarerfaringar og testar hadde vore greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Finnes en del uberspillere som har både knallskjermer og i tillegg støtter divx, ofte via usb eller minnekort. ville anbefale en som har slike muligheter. helst 800x480 oppløsning, blir fort lite med 480x272 på så store skjermer - selv om hovedbruken er tv tilkobling Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 800x480 og Divx/Xvid er å foretrekke ja. Spelarane med den oppløysinga byrja på 2300 og går opp til 4000. Det finnes sikkert meir enn det som ligg i prisguiden og, får vel søke litt rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå