bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Har noen av dere sett den filmen som er laget av Charlie Chaplin? Den handler om no hitler greier etter som jeg har forstått, right Så det jeg lurte på, er den verdt og laste ned når jeg har Nye online adsl med 5 gb extra som jeg kjøpte? Er filmen braartig? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 filmen blir jo sett på som en av de beste komediene som er laget .... den er uten tvil en klassiker lenge siden jeg har sett den ... skulle se den igjen sist tirsdag (da gikk den på NRK2) men glemte det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Glemte og se den på nrk her om dagen jeg, får vel laste den ned da. Det står også noe om den i historie boka vår og... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Den er absolutt verdt nedlastingstiden (eller pengene, hvis man kan få den på den måten). Genial film. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Hva er de den handler om da? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hva er de den handler om da? Parodi på dei store leiarane i Europa på den tida (Hitler og Mussolini). Tek terrorveldet og stormannsgalskapen på kornet før den kom ordentleg i gang (filmen kom vel i 1940?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå