Jomzen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Creative røper framtidige mp3-planer. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Meh, har mistet all respekt til Creative og deres markedsføring og behandling av kunder. Jeg har vært loyal kunde siden deres første Soundblaster, men nå er det slutt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Behandling av kunder? Jeg kjøpte en Creative til 2500. Ødela den og jeg fikk en ny av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kjekk nyhet. Bra med noe litt mer konkret enn det som fiser rundt av rykter til stadighet Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Behandling av kunder? Jeg kjøpte en Creative til 2500. Ødela den og jeg fikk en ny av dem. Service er grei, men jeg tenger behandling. Som den saken om han som laget egne drivere til Vista for dere kort siden Creative ikke fikk det til... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det stemmer at de slet med drivere ja Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det stemmer at de slet med drivere ja Slet? De sliter da fortsatt? Creative har slitt med drivere siden Windows 95 kom. Det var kun i MS DOS Creative klarte å lage drivere som fungerte. Siden da har faktisk Microsoft laget de beste driverne som er å oppdrive til Creatives lydkort. Jeg synes Creative er et så usympatisk selskap at jeg har sluttet å kjøpe produktene deres. Selv om de har en bra "track record" på MP3-spillere hjelper det ikke å gi med den ene hånden og ta med den andre. Jeg boikotter derfor alle Creatives produkter ene og alene for den inkompetanse og arroganse de har fremvist på lydkortmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg