Gå til innhold

Ny mobil pga hanfri i bilen.

Anbefalte innlegg

Hei har egentlig en ganske ny sony ericsson p1 men det er no galt med blåtannen på mobilen i forhold til blåtann handri i bilen. så tenkte jeg skulle kjøpe en billigere mobil.

Men handrien i bilen er nokia , er det best å bruke nokia tlf da eller?

Men det jeg trenger av mobilen er

-sjapp mobil( liker ikke no venting)

-Greit med minne

-greit kamera

-skarp skjerm

-blåtann så klart

-ikke så mye dilldall utenom dette.

Noen som kan hjelpe meg ? noen forslag på mobil.

Pris har jeg ikke tenkt på men hvertfall ikke over 2500kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk en Nokia mobil du:)De er mer kompatible mot Nokia sine handsfree enheter? Hvilken enhet har du stående i bilen? Ck-7 eller 15?

Uansett, sats på en Nokia e51...Den kan du få billig hos mange gode forhandlere...

Såg de hadde et godt tilbud på den på MobilData i Bergen...

De hadde visst et jubileum... Gav jo faktisk bort 100+ Telefoner jo;)

Lenke til kommentar

noen som vet om E51 er no sjapp? om det er noen venting i menyene eller ved å åpne programmer?

ser jo ut til å være mye mobil for pengene men er det noen andre forslag på mobil, trenger ikke alt som den E51 har å by på egentlig , hvis det er noen som bedre for meg så fyr løs :D

Lenke til kommentar
ingen forslag?

Beklager lite svar...Nokia e51 er en smarttelefon ja...Men rask er den;)!!!Det kan jeg garantere deg!!!

Det er ikke billigere å kjøpe ny handsfree...

ser Mobildata i Bergen har den telefonen på kampanje... 1549, men det da for et år's binding til et selskap...Altså, inkludert i prisen 1549!!!

Telefonen får du jo for 1 krone;)

Lenke til kommentar
ingen forslag?

Beklager lite svar...Nokia e51 er en smarttelefon ja...Men rask er den;)!!!Det kan jeg garantere deg!!!

Det er ikke billigere å kjøpe ny handsfree...

ser Mobildata i Bergen har den telefonen på kampanje... 1549, men det da for et år's binding til et selskap...Altså, inkludert i prisen 1549!!!

Telefonen får du jo for 1 krone;)

takker for svar men synes den er litt dyr og har vell litt mye ekstra utstyr.

er det noen andre enklere nokia tlf og anbefale?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

E51 er kjappja... toppmodellene til nokia, N95 og N82, har tregere prosessor og i N95 sitt tilfelle mindre RAm enn E51. Når da E51 slipper å kjøre alt ubrukelige dilldallet stappa inn i de to ovenfor, resulterer det i en ganske kvikk mobil. KNappene er noe av det beste, de er faktisk brukbare motfor mye av det man finner på markedet i dag.

Lenke til kommentar
E51 er kjappja... toppmodellene til nokia, N95 og N82, har tregere prosessor og i N95 sitt tilfelle mindre RAm enn E51. Når da E51 slipper å kjøre alt ubrukelige dilldallet stappa inn i de to ovenfor, resulterer det i en ganske kvikk mobil. KNappene er noe av det beste, de er faktisk brukbare motfor mye av det man finner på markedet i dag.

NYDELIG høres ut som den er bra og sjapp, akkurat sånn jeg vil ha det :D høres jo ut som jeg har gjort ett bra mobil kjøp for en gang skyld :D hehe

gleder meg til å få den i posten ;) takker for alle innlegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...