Gå til innhold

Burnout Paradise (Xbox 360)

Anbefalte innlegg

Bestilte meg Burnout Paradise for en uke siden. Har hatt gode stunder siden da, og angrer slettes ikke på kjøpet! Burnout Paradise er det råeste jeg noengang har satt fingrene i innen bilsjangeren! For de som ikke har det i samlingen sin; Løp og kjøp!

Spillet tilbyr en fantastisk fartsfølelse, samt svært realistiske kollisjoner (Minner ofte om NCAP-videoer)

I tillegg får du en frihet til å kjøre hvor du vil, slik som for eksempel Midtown Madness eller GTA gir.

Finnes det flere som har opplevd Burnout Paradise, og som vil dele noen erfaringer?

Endret av galexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har lånt spillet i 1 måned nå. Synes spillet er dritt dårlig, sånne spill er bare ikke noe for meg. Online var det eneste som faktisk var kjekt. De ulike kjøremodusene på Career er utrolig kjedelig, har ikek gjort det ferdig engang :p

Lenke til kommentar
Rått! Og dette er noe man laster ned via LIVE antar jeg? Har ikke hørt noe om det ser dere.

det blir en gratis update

Gode greier! Når ventes det at den blir lansert? Begynner å bli litt lei av de samme veiene, selv om jeg ikke har vunnet alle bilene enda:P

Eg har lånt spillet i 1 måned nå. Synes spillet er dritt dårlig, sånne spill er bare ikke noe for meg. Online var det eneste som faktisk var kjekt. De ulike kjøremodusene på Career er utrolig kjedelig, har ikek gjort det ferdig engang :p

Jeg er ikke helt enig i akkurat det der. Jeg elsker "Road Rage" modusen!

Eneste jeg savner ved spillet, er den manglende 2-player delen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...