mrala Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg er klar over at dette er galt forum, men velger allikevel å poste det her. I læreplanen for SK-A på VK2 står det at man skal selv være oppdatert med informasjon av nyere dato da læreboken ikke er oppdatert. I dette forumet vet nettopp mange av dere masse om slike tema Sammen med et par tusen andre elever har jeg kommet opp i SK-A (politikk) og får om temaet nedenfor i morgen på eksamen. Er det noen som har tanker rundt hva en burde lese på? Maktforhold vi kan få om? Endret 27. mai 2008 av mrala Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Flyttes til skole- og leksehjelp. Lenke til kommentar
wheitmann Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Driver med forberedelse på skolen nå, så lister opp det lærern min skrev på tavla, det som er viktig å få med: HHD (Hvor Hender Det): Konflikter i dag USA, NATO, Kina, Nord-Korea, Russland, Israel Maktstruktur i Midt-Østen Små stater vs. stormakter Forøvrig synes jeg temaet er ganske greit, ikke det verste å få akkurat. Endret 27. mai 2008 av wheitmann Lenke til kommentar
Shubb Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det begynner å bli en stund siden du hadde denne eksamenen, men husker du hva selve eksamensoppgaven var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå