ahdrage Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Noken som har noken erfaringa med dette kortet? Vurderer og kjøpe det (Tilbud på komplett.no 995 kr) Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Det er eit par småfeil på mitt. Resetknappen funkar ikkje slik den skal(maskina startar ikkje på nytt) Går ikkje an å stille core-spenning i BIOS(det skjer ingenting når eg gjer det) Funkar ikkje med kaldstart(må srarte, stoppe og så starte på nytt for å få igang maskina) Men mitt er sikkert eit mandagskort, dessutan er 995,- billeg. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg kjørere raid versjonen av kg7. Etter at jeg oppdaterte bios har jeg aldri hatt et ensete problem. LITE OG RAID er bygd opp rundt samme bios så de skal være sån ca like. Untatt 2 + ddr sokkler og RIAD KONTROLLER. BobboZ Lenke til kommentar
ilex Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 jupp. jeg vedder på at hvis du har litt peil kan du lodde på feste for extra ddr minne, XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå