levlex Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvilket selskap foretrekker du av Siemens, Motorola, Nokia, SonyEricsson, Samsung, Alcatel og Neonode! Dette er en avstemning så please bare svar en gang! Denne avstemningen er åpen i 5 dager hvor jeg teller opp hver dag...... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 SonyEricsson! z1010 og t610! Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Sony ericsson p800 er den beste mobilen på markedet(enda bedre blir følelsen når jeg tenker over at jeg fikk den for 2500r uten abbonement) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Hmmm..... Forelpig leder SonyEricsson med to poeng foran Siemens. Og stillingen er følgende: SonyEricsson : 4 stemmer av 8 Siemens : 2 stemmer av 8 Nokia : 1 stemme av 8 Neonode : 1 stemme av 8 De resterende merkene har ennå ikke fått stemmer og er derfor ikke med i beregningen. Ha en videre god natt. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 SonyEricsson! P800 er best! :-) Lenke til kommentar
Holgve Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Selv om jeg har en Siemens s55 selv så går min stemme til SonyEricsson. P800 ser sinnsykt bra ut, og det er nok ikke lenge før jeg er en eier av den jeg også.....Dette er ikke noe kritikk av Siemens som jeg er kjempefornøyd med, men når jeg tenker tilbake på tiden jeg hadde med t68 og fremover på tiden jeg skal ha med p800 må det bare bli sånn Sony Ericsson får en stemme fra meg. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Siemens.. alltid holdt meg til dem, og vil continue doing it, hvis mobilene holder samme kvalitet Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har Motorola, men tror nok den svensk/japanske kvaliteten er bedre... Ja, går for SonyEricsson jeg... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hadde det ikke vært litt lurere å fått en moderator til å lage en poll? Nokia btw Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 [offtopic] Hey, GeeZuZz, åssen går det med NetCom-saken? Måtte bare spørre...[/offtopic] Ehh, har avgitt stemme jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå