Gå til innhold

Tenger info om Ipod Touch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wlan er trådløst internet (mener jeg å tro at det er). Har du en trådløs ruter hjemme kan du bruke den med iPod Touchen din.

Er ikke denne feilpostet? Skal vel heller til Bærbart (MP3-spillere, CD-spillere osv) i Lyd og Bilde kategorien. Du finner også en 171 sider lang tråd om iPod Touch der ;) Du kommer garantert til å bli fornøyd med den, jeg har hatt min i 4-5 måneder nå og er kjempe fornøyd :)

EDIT: innlegg nr 800 :D

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar

Nå gjaldt spørsmålene iPod Touch. WLAN er gratis å bruke så lenge du bruker et trådløst nett som ikke må betales for (eksempel Telenor sine nett i byer og hoteller osv. Men da blir du opplyst om at det koster penger).

Ellers må jeg si som Tho-mas at jeg er strålende fornøyd med min og hatt den i 5 måneder nå. Ingenting å klage på. Det er også en rekke 3. partsprogramvare som kan innstallers hvis du jailbreaker den (åpne for 3. partsprogramvare). Finnes mange tråder om det rundt her allerede med mange gode og forklarende svar...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Info om ipod touch: VANVITTIG WASTE OF MONEY, når iphone koster det samme om du importerer.. meningsløst å kjøpe ipod touch spør du meg, når iphone har de samme funksjoner og mer til..

nja kanskje han har en vettug telefon ved siden av? Nå er ikke akkurat iphone noe vidunder på telefonfronten, mangler stort sett alle funksjoner som har kommet til mobilfronten de siste 3 årene, så da er det naturlig å heller ha en touch ved siden av. Da får du i det minste bedre "garanti" (forbrukerkjøpsloven) og ikke-idiot headphone jack og du trenger ikke ekstra simkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...