Livert Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har ikke handlet så mye klær på nettet før og har ikke helt oversikt over hva som finnes i Norge eller i utlandet. Jeg er åpen for forskjellige klær, men kjører ofte casual hettegenser og jeans. Setter pris på forslag, eller henvis meg til en tråd Jeg kan eventuelt lage en liste over forslag her, hvis dere lager en liten beskrivelse av butikken dere anbefaler. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Søk! Er en haug av like tråder. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Jada, en haug slike tråder, men savner en samletråd. Ville vært litt enklere for alle. Da slipper man en haug med tråder der folk svarer i hytt og bazooka. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er allerede laget flere samletråder og.. Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er allerede laget flere samletråder og.. Og pga denne type innlegg blir de trådene 1 mil lange og håpløse å lese igjennom. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Ser for meg en sticky-samletråd rundt dette, skulle tro mange var interessert i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå