P3tri Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Yeah, kom opp i Norsk muntlig. Var egentlig ganske fornøyd, helt til jeg trakk temaet "FORELSKELSE". Plutselig kjentes det ut som om noe traff panna mi og alt jeg tenkte ble borte, omfattende tema spør'u meg.. Har vurdert å gå fram på denne måten : Generelt, vitenskapelig, følelser, verden>film & teater, også holde et referat fra romeo og julie. Referat var en av sideoppgavene man kunne velge. Måtte velge 1 av 6 forskjellige. så, jeg går i 10ende, dette blir min første muntlig eksamen. Har noen , noen tips til hva jeg kan gjøre for å oppnå en god karakter? Bortsett fra en bra powerpoint mener jeg.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg hadde Norsk muntlig i 10. og fikk 5'er ved og snakke om Ibsen Hadde bare 3'ere tidligere det året så det kom som ett lite sjokk. . Men: mitt tips er og være godt forbredt, jobb mye og spør foreldre og venner om hjelp. Jeg leste opp min oppgave for pappa utallige ganger i øvingsperioden og det hjelp virkelig og få tilbakemeldinger derfra. Utenom det er det og ha lest mye på stoffet ditt og det viktigste: SNAKK ROLIG OG SAKTE UTEN OG LESE FRA ARKET. Dette er hovedgrunnen til at jeg fikk 5, leste lite fra arket og konsa hardt om og snakke sakte og tydelig. Lykke til Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er vi de eneste som ikke ble trekt hva vi skulle ha til muntlig eksamen? Vi kunne egentlig velge selv... Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Det er viktig å vise at man har forståelse, ikke bare kunnskap. Og jeg fikk trekk på en framføring en gang fordi jeg sa "relion" isteden for relgion, så det er vel bra å være litt overtydelig. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vi skal da ikke få vite hva vi kommer opp i før i morgen..? Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg får ikke vite det før det 6.Juni. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Får vite hvilket fag jeg skal opp i eksamen muntlig i den 16. Juni jeg. . Håper på streik Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er jo nesten ikke vits i å starte å streike hvis de ikke streiker snart. *krysser fingrene" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå