Gå til innhold

Datakjeden webshop - Lang ventetid og løftebrudd

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bestilte den 15.05.2008 en 1Tb disk på et brukerinspirert tilbud på datakjeden.no .

Jeg la etter noen dager merke til at den ikke så ut til å bli sendt, og ringte dit. (mandag 19.05 tror jeg det var)

Da visste de ikke hvorfor den ikke var sendt, siden det sto på siden at den var på lager. Det sto mens jeg hadde de på tråden 5stk på lager. Kundebehandleren lovte å ringe meg tilbake, og jeg tenkte at nå var saken ordnet opp i.

Dagene gikk, og i dag er det en uke siden jeg skulle bli oppringt. det er nå 100+ på lager, og jeg kommer ikke gjennom til dem innen rimelig tid (16minutter og 9sekunder i kø)

Det er ikke mulighet til å avbestille ordren da den står som behandlet, men ikke sendt, og pengene er trukket fra min bank kto. (Betalte med Visa)

Jeg har pådratt meg over 300kr i telefonutgifter på å ringe deres kundeservice uten å komme noe videre (har kun mobil), og dermed har den disken nå kostet meg mer enn det ville kostet på andre nettbutikker..

Noen råd til hva jeg kan gjøre nå? Hvilke rettigheter har jeg?

Alle råd og innspill tas imot med takk!

-Ax

Endret av AxTyZoR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ser i tråden til Powerbuyet til Datakjeden så ser du at de har problemer med å få tak i nok F1 disker. Når det er sagt så tror jeg du i verste fall kan avbestille disken (i og med at den ikke er sendt) eller velge å gjennomføre handelen som om ingenting har hendt. Når det gjelder pengene så tviler jeg på at du får refundert dette, men det kan jo være et tankekors at det koster ingenting å sende en mail. Mange andre som har kontaktet Datakjedens representant per epost og fått ordnet opp i ting i tråden deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...