:---{D Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Leste akkurat dette på Joblo sine sider. There weren't too many "scoops" coming out of the Cannes Film Festival this year, but thanks to a kick-ass French schmoe by the name of 'Mat', we have come to discover Quentin Tarantino announcing his next film as the one that we've all been waiting for over 5 years now: INGLORIOUS BASTARDS! Tarantino took part in a beach-side TV interview (what else in Cannes?) which you can check out HERE (mind you, it's in French, but you can hear him responding in English under the interpreter), but needless to say, being from Montreal, Canada, I was able to decipher what all was being said. More or less, here's how it went down. You heard it here first, kids. Host: What are the next films that you are going to be making? We're hearing KILL BILL 3, KILL BILL 4, which one is it? Tarantino: The next movie I'm doing is my World War II movie. I just finished up the first draft and if ALL GOES WELL, I will be here, in Cannes, in 2009 with INGLORIOUS BASTARDS! Da er det bare å glede seg. Det gjør i hvert fall jeg. Ser på kommentarene under artikkelen at flere er skeptiske til at den noen gang kommer. Men når han sier at han er ferdig med førsteutkastet kan han ikke akkurat gå tilbake på det. Han sier det i intervjuet her etter ca. ti minutter. Endret 20. februar 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Flott,syns det har vært stille rundt Inglorious Bastards en god stund nå. Må få oppdater Inglorious Bastards tråden,når jeg får tid. Endret 27. mai 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 In Quentin We Trust. Det kommer til å bli episk uten like. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Håper Sly får en rolle i filmen. Det hadde vært uber. Fråtser bare med tanken på en film med Roth, Madsen og Sly. Men sistnevnte var vel bare en ren spekulering i sin tid. Men det hadde eid det meste i 2009 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Flyttet noen innlegg som gikk på Tarantino generelt til tråden om akkurat det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...3066&st=140 Så får denne tråden konsentrere seg mer om denne bestemte filmen slik at den ikke skeier helt ut til bare å bli nok en tråd hvor Tarantino blir diskutert på generell basis Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Håper denne blir like bra som den kan bli. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Håper denne blir like bra som den kan bli. Hehe, konge sagt. For den har jo virkelig muligheten til å bli konge. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Dette blir litt sånn som X-Files, man tror det ikke før man får se det. Den dagen jeg sitter med en kinobillett i hånden eller en dvd klar i spilleren så skal jeg kanskje tro at den er på vei, QT bytter jo prosjekter fortere enn de fleste bytter sokker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Akkurat det forklares jo ganske enkelt med at Tarantino ikke gidder å gjøre prosjekter som han ikke er helt investert i. Han har ikke behov for penger, han lager akkurat de filmene han har lyst å lage. Og det er nok også en av grunnene til at han (i mine øyne) kun leverer kvalitet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er helt enig der. Men er lett å bli frustrert når man hører mannen prate om alle filmene han har planer om å lage også skjer det aldri noe. Så jeg tror ikke på noe som kalles film rykter om QT før han faktisk er i gang med å filme Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Enda mer som gjør dette til mer enn et løst rykte Bonus: Reklamebanner for Kill Bill da den ble vist på en lokal kanal i USA. Endret 3. juni 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Filmen kommer ikke allikevel, fordi filmene kommer http://www.aintitcool.com/node/37149 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Så lenge filmene blir bra så er dette positivt. Får håpe den første ihvertfall blir bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Enda bedre. Det eneste som skremmer meg er at Tarantino skal skrive filmen på en annen måte enn han har gjort tidligere. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Enda bedre. Det eneste som skremmer meg er at Tarantino skal skrive filmen på en annen måte enn han har gjort tidligere. Tror det kan bli en fin ting. Spesielt med dette prosjektet her. Han kan ikke tråkke i de samme sporene hele tiden, han må utvikle seg og prøve noe nytt. Han trenger å ta neste steget nå, for å vise at han er her for å bli. Jeg elsker Kelly's Heroes, som om jeg forstår riktig er en inspirasjon for Tarantino. Jeg gleder meg virkelig og denne her kan gi meg noe å hype for. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg liker Tarantino, men kan ikke se for meg han lage en krigsfilm. Er ikke helt han akuratt. Spennende blir det uansett. Endret 20. juni 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Brad Pitt confirmed for Inglorious Bastards role : D Endret 7. august 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Seee-weeet. Får håpe han gjør det bra og blir en gjenganger. Vi vet alle at Brad Pitt mestrer roller utstyrt med kule replikker. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Godt å se. Litt mindre sikker på Eli Roth. Håper han har et skjult skuespillertalent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg