Gå til innhold

Bytte inn R1 spill på Spiderman/EBgames?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at de tar de inn hvis de vet at spillene er Amerikanske, fordi mange amerikanske spill blir svart/hvitt på eldre TVer.

Men hvis du hadde tenkt å kjøpe spill fra Canada billig og selge de på Games, tror jeg ikke du tjener noe på det ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke at de tar de inn hvis de vet at spillene er Amerikanske, fordi mange amerikanske spill blir svart/hvitt på eldre TVer.

Men hvis du hadde tenkt å kjøpe spill fra Canada billig og selge de på Games, tror jeg ikke du tjener noe på det ;)

Er det ikke greiere å kjøpe spill billig, så selge dem til games? jeg kjøpte motogp08 til 599,- solgte til games til 240, 360 kr tapt. Hadde jeg gjort det samme med et canadisk spill til 379,-, så ville tapet blitt på 139,- Er noe forskjell der;)

Så hva mener du egentlig?

Edit: De sjekket spillet kun for riper når jeg byttet det. Det var mange folk i butikken :tease:

Endret av snik1
Lenke til kommentar

Jeg har fått gjort dette med alle mine spill fra VGP, ikke at jeg kan garantere at du får det til. For han som sto bak kassen måtte trykke inn navnet på spillet, manuelt på dataen. Strekkoden funket ikke. Er det nye som jobber trur jeg ikke det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...