Gå til innhold

Feil i Internet Exlorer 7

Anbefalte innlegg

Iriterer meg over en feil i programmet som gjør at høyretastfunksjonen og menylinjen forsvinner etter å ha åpnet noen titalls vinduer etter hverandre. Har reinstallert Explorer. men problemet løste seg ikke? Hva gjør jeg nå? Har noen andre hatt lignende problem?

Maskinen er en 4 år gammel HPC maskin som kjører XP Pro.

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er jo en begrensning på hvor mange faner du kan vise før explorer velger å forkorte fanene...

En løsning som er like bra som forslaget om å bruke de andre browserne, (MAO ikke løsningen) er å kjøpe en helt utrulig bred skjerm....

Mye mulig jeg missforstår problemet her også...

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

Quote... "Det er jo en begrensning på hvor mange faner du kan vise før explorer velger å forkorte fanene...

En løsning som er like bra som forslaget om å bruke de andre browserne, (MAO ikke løsningen) er å kjøpe en helt utrulig bred skjerm....

Mye mulig jeg missforstår problemet her også..."

Det kan hende at jeg har formulert saken litt feil her...

Det som menes er at, etter å ha åpnet en del viduer for så å lukke dem, blir det umulig å åpne flere nye viduer (ikke faner altså). Menylinjen forsvinner og høyretastfunksjonen på musa forsvinner. Eneste hjelpemiddelet blir å restarte maskinen.

Håper dette gjør saken litt klarere. Er lei av å restarte maskinen hele tiden!

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar
Stor takk til p@ge! Etter innstruksene du ga funker Explorer som en gullunge igjen! Eneste jeg undrer på er hvorfor den ikke resetta seg da jeg reinstallerte Explorer nå nylig?

Uansett, mange takker til deg!

fint at det ordnet seg for deg.

jeg tror ( er ikke sikkert ) når du installere på nytt igjen, ligger alle feil verdien i registeret.

da bør man slette i registeret alt som knytter seg til IE ( alt for mye jobb )

for en del år siden brukte jeg firefox iblant og slettet den og innstallerte på nytt pga feil, hvert h..lv...s gang

kom alle gamle favoriter o.l. tilbake igjen, så jeg bare kuttet den ut.

hilsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...