Lifeform Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hei, Jeg har problemer med at veldig mange av SMS-meldingene lagrer seg som kladd i stedet for å bli sendt ut. Dette kan være snakk om kanskje 1 av 3 melding. Er dette et problem med mobilen eller er det operatøren som har skylda i dette? Operatør er Netcom, mobil er Nokia N82... Lenke til kommentar
resgirl92 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 jeg har akkurat samme problem! men jeg har HTCs730 og talkmor (telenor). de fleste meldingene jeg sender lagres i kladden. og jeg får heller ikke ringt, og når andre ringer til meg får de beskjed om at mobilen min er slått av. jeg tror det er mobilen det er noe galt med. siden min begynte ikke å tulle med det før etter at talkmore byttet nett fra netcom til telenor... (tror det har noe med nettets innstillinger å gjøre, at nettet har endret på noen innstillinger på mobilen) men si ifra hvis du finner ut hva som var galt Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hei. Jeg har en N82 med Telenor abb., men har ikke dette problemet. Var litt tull med det org. minnekortet, men etter at jeg fikk byttet ut det med et fra Sandisk har det ikke vært noen problemer. Har du prøvd å oppdatere softwaren? aanseth Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hadde samme problem, prøvde SMS Accelator eller noe og det gjorde biffen! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kanskje det kan ha noe med å gjøre at du har dual-nett aktivert og at du beveger deg mellom områder som kun har det ene av GSM/3G-dekning? Hvis det er tilfellet prøv å deaktivere 3G. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Kanskje det kan ha noe med å gjøre at du har dual-nett aktivert og at du beveger deg mellom områder som kun har det ene av GSM/3G-dekning? Hvis det er tilfellet prøv å deaktivere 3G. Thanks for alle innspill! Jeg har nå deaktivert 3G-nett. Trenger det ikke likevel.... bruker wlan hvis det er noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå