Gå til innhold

Problemer med "Fraps og videorecording

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt meg ny pc for spillbruk der jeg vil ta opptak mens jeg spiller for senere og redigere og lage en film ut av det.

Problemet er at når jeg skrur på fraps så blir alt ubegripelig hakkete, fra og ligge på godt over 120fps går det ned til en 1-4 fps.

Mine Specs er:

Intel Core 2 DUO CPU

E6550 2.33GHz

2GB RAM dual corsair

9600 GT gfxkort

Har også et spørsmål om det finnes noe hardware som fungerer på samme måte som Fraps bare bedre.

For de som ikke vet hva fraps er: www.fraps.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket spill er det snakk om?

du burde klare å frapse i rundt 70FPS i spill som f.eks BF2 med ddet oppsettet der..

Det sagt så er den beste måten om du skal lage gamingfilmer å ta demo av spillingen din å så bruke demoavi commands for å få ut tga filer eller lignende som du så gjør om til råfilm, fraps er "the noob way" men dessverre er det ikke alle spill som støtter 1st person demoer så da er fraps eneste veien å gå..

BF serien er en av disse spillseriene som ikke støtter 1st person demo..

Lenke til kommentar
Hvilket spill er det snakk om?

du burde klare å frapse i rundt 70FPS i spill som f.eks BF2 med ddet oppsettet der..

Det sagt så er den beste måten om du skal lage gamingfilmer å ta demo av spillingen din å så bruke demoavi commands for å få ut tga filer eller lignende som du så gjør om til råfilm, fraps er "the noob way" men dessverre er det ikke alle spill som støtter 1st person demoer så da er fraps eneste veien å gå..

BF serien er en av disse spillseriene som ikke støtter 1st person demo..

Hvem sa at det var et first shooter spill?

Før min gamle pc tok godnatt lagde jeg denne filmen, Uprisning Rivals

Nå nå har jeg kjøpt ny pc til 10 000 og ingen ting fungerer :(((

Endret av ruin420
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...