ruin420 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har nylig kjøpt meg ny pc for spillbruk der jeg vil ta opptak mens jeg spiller for senere og redigere og lage en film ut av det. Problemet er at når jeg skrur på fraps så blir alt ubegripelig hakkete, fra og ligge på godt over 120fps går det ned til en 1-4 fps. Mine Specs er: Intel Core 2 DUO CPU E6550 2.33GHz 2GB RAM dual corsair 9600 GT gfxkort Har også et spørsmål om det finnes noe hardware som fungerer på samme måte som Fraps bare bedre. For de som ikke vet hva fraps er: www.fraps.com Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nyeste fraps ? og hvilke spill er det snakk om? Lenke til kommentar
Ståle^^ Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvilket spill er det snakk om? du burde klare å frapse i rundt 70FPS i spill som f.eks BF2 med ddet oppsettet der.. Det sagt så er den beste måten om du skal lage gamingfilmer å ta demo av spillingen din å så bruke demoavi commands for å få ut tga filer eller lignende som du så gjør om til råfilm, fraps er "the noob way" men dessverre er det ikke alle spill som støtter 1st person demoer så da er fraps eneste veien å gå.. BF serien er en av disse spillseriene som ikke støtter 1st person demo.. Lenke til kommentar
ruin420 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 Nyeste fraps ? og hvilke spill er det snakk om? Lineage2 Lenke til kommentar
ruin420 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hvilket spill er det snakk om? du burde klare å frapse i rundt 70FPS i spill som f.eks BF2 med ddet oppsettet der.. Det sagt så er den beste måten om du skal lage gamingfilmer å ta demo av spillingen din å så bruke demoavi commands for å få ut tga filer eller lignende som du så gjør om til råfilm, fraps er "the noob way" men dessverre er det ikke alle spill som støtter 1st person demoer så da er fraps eneste veien å gå.. BF serien er en av disse spillseriene som ikke støtter 1st person demo.. Hvem sa at det var et first shooter spill? Før min gamle pc tok godnatt lagde jeg denne filmen, Uprisning Rivals Nå nå har jeg kjøpt ny pc til 10 000 og ingen ting fungerer (( Endret 27. mai 2008 av ruin420 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå