DMN Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg fikk i dag beskjed om at jeg står i fare for stryk i rettslære. Jeg går andre året på vgs og fikk 4 til jul, etter det har jeg ikke fått en eneste advarsel om nedsettelse helt til nå! Karakterene settes nå til uka, og resten neste uke. Jeg syns dette er veldig dårlig med tanke på at advarslene egentlig skal bli gitt ut tidsnok til å rette opp etter det jeg har skjønt? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvis du er lolmanz slacker og får dårlige resultater så kan læreren meget vel stryke deg uten å gi det til deg med teskje. Hvis du har så mye fravær at du står i fare for å IKKE FÅ KARAKTER, derimot, er saken ein heilt anna. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tror faktisk ikke at du har krav på varsel lenger, det var ihvertfall det jeg ble fortalt i fjor. Men ja, dårlig varsel. Kommer du til å ha mulighet til en vippeprøve? Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg fikk i dag beskjed om at jeg står i fare for stryk i rettslære. Jeg går andre året på vgs og fikk 4 til jul, etter det har jeg ikke fått en eneste advarsel om nedsettelse helt til nå! Karakterene settes nå til uka, og resten neste uke. Jeg syns dette er veldig dårlig med tanke på at advarslene egentlig skal bli gitt ut tidsnok til å rette opp etter det jeg har skjønt? Du har ikke strøket enda, og du skal ha mulighet til å unngå stryk, ikke berge andre karakterer. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Går det ikke an å tenke seg til det a? Hvis man ligger an til stryk så må det jo være mulig å lukte faren litt før man får varselet? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vet iallefall at på skolen her, så er per i fjor lærerne ikke plikta til å gi advarsler før stryk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå