Thomas :-) Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 LG CD-spiller 52x AMD Athlon XP2200+ 1.8GHz Seagate BarraV 120GB S-ATA 7200RPM MSI K7N2-L Hovedkort Socket A Dual-DDR Chieftec Dragon Big Tower m/dør Sølv DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 Er bra???? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 msi hk'r har ikke vært de beste i det siste, skaff et nforce basert asus abit eller noe, selv er jeg en fast kunde hos asus (selvsagt kjøper jeg ikke når de har problemer). Husk at bigtower er ekstremt stort, har det og angrer litt. Tror miditower hadde holdt for meg... Du trenger en cpukjøler hva med en barton eller noe (cpu) Du trenger skikkelig goop (as3 eller den der andre f.eks. (litt hjerneteppe på den der andre...)) Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 256mb ram er for lite bedre 512 MB RAM kan to 512 MB RAM = blir 1024 MB RAM Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 msi hk'r har ikke vært de beste i det siste, skaff et nforce basert asus abit eller noe, selv er jeg en fast kunde hos asus (selvsagt kjøper jeg ikke når de har problemer). Husk at bigtower er ekstremt stort, har det og angrer litt. Tror miditower hadde holdt for meg... Du trenger en cpukjøler hva med en barton eller noe (cpu) Du trenger skikkelig goop (as3 eller den der andre f.eks. (litt hjerneteppe på den der andre...)) Du er klar over at barton er kjernen på cpuen og ikke navnet??? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Det ser bra ut. Er enig med Cpu en, barton er ikke verdt pristilleget på nesten 1000,- Hvilket Nforce2 kort er avhengig av hva du ønsker å få med og hva du skal bruke det til. Tror ikke MSI kortet er så kjempe til overklokking, da ville jeg heller valgt f.eks AbitNF7-S Bigtower blir kansje litt stort? Ville kjøpt Twinmos512Mb 3200 Mye bedre til framtidige oppgraderinger. Nye barton kommer til å kjøre på 400Mhz fsb, og da kan du bruke samme minnet med de Cpu ene. Og ja, 512Mb+512Mb= Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bigtower er sjef! Er så glad i mitt at det er helt vilt! Bortsett fra når det skal flyttes og bæres... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Du er klar over at barton er kjernen på cpuen og ikke navnet??? Jepp, det gjør jeg. Selvsagt tar man det lommeboka tilater, men det er jo et forslag. Kunne jo sagt at hun skulle valgt et pentiumsystem også, men selvsagt hadde han ikke valgt det hvis lommebok ikke tåler det. Beste er vel å kjøpe den billigste cpuen og så et hk som støtter mye mer og så skifte ut cpuen når maks cpuen hk takler blir skikkelig billig... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ser ut som å være en rimelig god maskin. Hadde valgt en cdbrenner imo, er ikke så mye ekstra. Lykke til Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ser ut som å være en rimelig god maskin. Hadde valgt en cdbrenner imo, er ikke så mye ekstra. Lykke til :thumbs up: for dette forslaget/kommentaren. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 http://www.flexi-data.no/"hos flexidata" i Bergen LG CD-spiller 52x 226,- AMD Athlon XP2200+ 1.8GHz 983,- Seagate BarraV 120GB S-ATA 7200RPM 1680,- MSI K7N2-L Hovedkort Socket A Dual-DDR 933,- Chieftec Dragon Big Tower m/dør Blå 1,089,- DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 602,- <summe er 5513,- BILLIG> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå