Gå til innhold

Watt til skjermkort.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nylig kjøpt meg et Nvidia Geforce 8800 GT. På pakken så står det at det krever minimum 600watt. Men jeg kjøpte en splitter ny powersupply med 500. Er det nødvendig å ha en med 600 watt? Det virker veldig høyt... Er veldig fornøyd med kortet så langt, det eneste jeg er litt skeptisk til er at kortet blir veldig varmt. Men veit ikke om det er vanlig? Takk for alle svar. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke opplever noen problemer og spill fungerer fint, samt at du ikke overklokker så har du absolutt ingenting å bekymre deg for. Om kortet tar kvelden får du uansett et nytt.

Kortet skal fint takle en 90 grader. Om du er bekymra for varmen kan du justere opp hastigheten på viften med f.eks RivaTuner eller ExpertTool. Kjøligere er alltid bedre.

Det er vanskelig å si noe konkret om hva max temp er da Nvidia ikke har frigitt spesifikasjonene, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Om du ikke opplever noen problemer og spill fungerer fint, samt at du ikke overklokker så har du absolutt ingenting å bekymre deg for. Om kortet tar kvelden får du uansett et nytt.

Kortet skal fint takle en 90 grader. Om du er bekymra for varmen kan du justere opp hastigheten på viften med f.eks RivaTuner eller ExpertTool. Kjøligere er alltid bedre.

Det er vanskelig å si noe konkret om hva max temp er da Nvidia ikke har frigitt spesifikasjonene, så vidt jeg vet.

Ok, takker og bukker igjen for et flott svar :) Da kan jeg fortsette å spille AoC med god samvitighet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...