HulkHaugen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe meg ny TV, og tenkte meg en 42" LCD. Den vil jeg koble til datamaskinen og se en del filmer, men også litt surfing på nettet og andre bortkastede ting ;-) Derfor er jeg bekymret for at 1920x1080 oppløsning vil se litt smått ut på en 42" fra ca 3 meter avstand, og kanskje det hadde vært bedre å gått for en HD-Ready med 1366x768? Noen som har noen konstruktive forslag er hjertelig velkommen til å svare! Lenke til kommentar
rhaan Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 En 1080p tar også imot alle andre signaler Synes ikke det blir smått med full oppløsning på 40" via ps3 men har ikke prøvd mot pc enda. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 nja, men vil vel ikke få på langt nær så klart bilde med 1366x768 på en Full HD LCD? akuratt som med PC skjermer etc.. tenkte først og fremst på å leste tekster på internettsider o.l. Til film så blir naturligvis Full HD bedere, i hvertfall i teorien... om man klarer å se forskjellen er jo en annen sak.. Ingen som bruker htpc på 1080p 40-50" skjermer her? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 bu-bumpi-bump! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå