sphaa Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hva i alle dager!? Det er sjelden jeg flirer høyt når jeg lesre poster på forumet, men denne fikk meg til sprute melka over kvelsmaten. Veldig bra å se at folk klarer å beholde humoren i den ellers så seriøse konsollkrigen Edit: Etter å ha bladd i gjennom tråden forsvant smilet mitt ganske fort. Hvorfor skal enkelte folk gjøre dette om til et seriøst tema? Det handler om STRØMKABELEN....... "PS3 er best og XBOX suger fordi PS3 har bedre strømkabel" :!: :!: Selg konsollen deres og gå på et humor kurs....det vil gjøre dere godt! Endret 25. juni 2008 av sphaa Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kom nettop på enda en pro for 360 kabelen. Siden den trenger/helst skal ha masse ventilasjon, så er det en god grunn til å bygge/leke med lego.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) At ikke jeg har tenkt på det........... Nei, vent jeg har jo ps3 Endret 3. juli 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Og den ubukelig som alt annet enn strømkabel. Håpløst... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva i alle dager!? Det er sjelden jeg flirer høyt når jeg lesre poster på forumet, men denne fikk meg til sprute melka over kvelsmaten. Veldig bra å se at folk klarer å beholde humoren i den ellers så seriøse konsollkrigen Edit: Etter å ha bladd i gjennom tråden forsvant smilet mitt ganske fort. Hvorfor skal enkelte folk gjøre dette om til et seriøst tema? Det handler om STRØMKABELEN....... "PS3 er best og XBOX suger fordi PS3 har bedre strømkabel" :!: :!: Selg konsollen deres og gå på et humor kurs....det vil gjøre dere godt! Husk at noen, om ikke alle av oss, er med på leken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg vil forøvrig få presisere at den kabelen som er vist til strømforsyningen til 360-en ikke stemmer, den som er avbildet er en slik en. Kraftverket til 360-en benytter samme kabel som PS3. Synes det er skuffende få fordeler listet opp med 360-en sitt PSU, så jeg nevner da i fleng: + Varmen den utvikler gjør at den blir en god fotskammel om vinteren når det er bikkjekaldt. + Når din andre 360 går RROD har du to strømforsyninger til overs og kan lage en nunchaku. + Gir plenty av massive damage. + Fin som ballast når du er ute å flyr luftballong. - Kan ikke brukes som båt. PS3: + Alle har minst søtten slike kabler liggende rundt, lett å få tak i. + Skulle du bli fratatt din PS3 av mor eller far, kan den brukes som rep så du kan henge deg i nærmeste tre for å lære mor og far en lekse. - Lite moment, gir dårlig med massive damage. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hehe, ja, 360'ns kabel kan du bruke for å "hit the weak point for massive damage".. (sorry, klarte ikke å dy meg! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå