Comprade Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Herlig lesning dette her. Nå, la oss utforske strømkablenes muligheter og mangler ytterligere... Scenario: Jeg sitter i en jumbojet på vei til et sted langt borte (US om du vil), og plutselig får flyet elektriske problemer. Det viser seg at et av flyets strømkabler har blitt gnagd over av en mus, og flyet er på vei til å styrte. Heldigvis har jeg med den rette strømkabelen som passer perfekt til slike situasjoner, som jeg skal gi til gamervennen min i US. Hvilken strømkabel er det? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Neineinei.. Verken nintendo eller microsoft sin straumkabel er sonefri? Når han først skal gje sin til ein ven i USA må det jo vere den sonefri ps3 straumkabelen?! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Verken nintendo eller microsoft sin straumkabel er sonefri?Når han først skal gje sin til ein ven i USA må det jo vere den sonefri ps3 straumkabelen?! noob, treng ikkje sonefri straum-kabel, berre legg skøyteledning. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Kudos til MS, de har laget den første atomdrevete strømforsyningen med innebygget backup system. Hva, er ikke den kolossen et mini atomkraftverk? Endret 8. juni 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nå, la oss utforske strømkablenes muligheter og mangler ytterligere... Scenario: Jeg sitter i en jumbojet på vei til et sted langt borte (US om du vil), og plutselig får flyet elektriske problemer. Det viser seg at et av flyets strømkabler har blitt gnagd over av en mus, og flyet er på vei til å styrte. Heldigvis har jeg med den rette strømkabelen som passer perfekt til slike situasjoner, som jeg skal gi til gamervennen min i US. Hvilken strømkabel er det? Bruk Wii-nunchucken, til å kaste knuse frontruta i cockpiten (husk å ikke feste arm-reimen). Deretter kaster du ut Xbox-power supply'en, som dere kan nødlande på. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Bruk Wii-nunchucken, til å kaste knuse frontruta i cockpiten (husk å ikke feste arm-reimen). Deretter kaster du ut Xbox-power supply'en, som dere kan nødlande på. KONGE!!! :!: :!: :!: Forresten, hvis kraftverket til 360 failer hos noen, kunne de kanskje skru det opp slik at teknologien kan studeres og fusjonskraft brukes kommersielt? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kan tjene gode penger på all teknologien inni turbinen til 360, ja Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Okey, nytt scenario: Jeg blir holdt "at gunpoint" av en mafiaboss. I nærheten har jeg alle de forskjellige strømkablene til rådighet. Hvilken kabel burde jeg bruke til å komme meg unna? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Si at du er redd for at 360'n skal begynne og brenne, ergo drepe dere begge, og få ham til å trekke den ut. Da sparker du ansiktet hans på det lille kraftverket og gir ham tredjegrads brannskader. Endret 17. juni 2008 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Bruk wii-klossen til å slå ansiktet hans i det brennheite 360-atomkraftverket og kvel ham med ps3, så får du brukt alt Endret 17. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Okey, nytt scenario: Jeg blir holdt "at gunpoint" av en mafiaboss. I nærheten har jeg alle de forskjellige strømkablene til rådighet. Hvilken kabel burde jeg bruke til å komme meg unna? Jeg ville gjemt meg bak 360'n sin. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ikke bare gjem deg, bruk den som en festning og slå knallhardt tilbake med wii-kabelen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Evt. bruk lyset på straumforsyninga til å blende mafiabossen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ein liten ting som er verdt å nemne: når du kjøper xbox360 får du straumkabel til båe 360'n og PS3. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det går rykter om at 360-strømforsyningen er opplåsbart bonusvåpen i Ninja Gaiden 2. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Lenge siden jeg har ledd høyt av en forum tråd, good man! Forumet trenger flere som skriver som deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå