Gå til innhold

Xbox 360 powercable vs ps3 powercable vs wii powercable


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii mangler Cell så den kan ikke låse seg til sjøbunnen. Den mangler og HD anker muligheter og du får derfor mer en livbøye enn et anker.

 

X360 kunne vært et bra anker hadde det ikke vært for Ring of Death. Hvem trenger vel et dødt anker?

 

PS3 er pålitelig som anker, tung som en blyklosse, elsket av Greenpeace og kan t.o.m ankre seg til sjøbunnen med sine geniale HD anker muligheter (cell FTW!!1).

 

Som anker vinner PS3.

Lenke til kommentar
Folk må berre prøva seg på å væra morosame. For all del.

Men dette her blir som om Ola "ikkje morosam" Nordmann skulle gått opp på scenen på standup festivalen.

 

Det blir berre flaut, og keisamt.

 

 

Dog, så skal det seiast, at det er nok mykje komisk talent gøymd der ute i vårt long-strakte land. Men, uheldigvis for deg Urge (og heldigvis for oss andre?), er ikkje du eit av desse komiske talenta. Men eit godt forsøk var det i alle fall. Tvilar på at du blir og sjå i Ut i vår hage sesong 3.

 

Ønskar deg forøvrig lukke til vidare.

 

:)

 

Jeg ser at Urgelol traff spikkeren på hodet med innlegget før ditt, særlig de siste linjene.

Lenke til kommentar

;)

 

Uansett, har gjennom en venn av en venn som har en kjenning som kanskje kjenner en i sony fått tilgang til de offisielle specsene til strømkabelen.

 

Sony powercable specs

 

Emotion plastic fantastic 1.05 mm

Trillium copper fusion wires, with isolated magnesium alloyd.

Certifed for over 10 KW, and a peek performance over 1 TW* in 0.1 seconds.

1080P HDMI 1.3 compatible

 

* Please ensure that the wires in your house is certfied for over 1 TW. SCEE, SCEA and SCEJ will not take any responsibility for any damages caused by eletric fires because of an malfunction in the Ps3.

 

 

Seriøs og offisiell kilde

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
;)

 

Uansett, har gjennom en venn av en venn som har en kjenning som kanskje kjenner en i sony fått tilgang til de offisielle specsene til strømkabelen.

 

Sony powercable specs

 

Emotion plastic fantastic 1.05 mm

Trillium copper fusion wires, with isolated magnesium alloyd.

Certifed for over 10 KW, and a peek performance over 1 TW* in 0.1 seconds.

1080P HDMI 1.3 compatible

 

* Please ensure that the wires in your house is certfied for over 1 TW. SCEE, SCEA and SCEJ will not take any responsibility for any damages caused by eletric fires because of an malfunction in the Ps3.

 

 

Seriøs og offisiell kilde

 

Specs beviser ingen ting. Jeg har minst 3 kompiser som misliker PS3's strømkabel fordi den leverer ikke strøm nok til PS3en.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Det blir berre flaut, og keisamt.

Jeg syns det er flaut å lese dine kommentarer i denne tråden.

 

Men, uheldigvis for deg Urge (og heldigvis for oss andre?), er ikkje du eit av desse komiske talenta.

Snakk for deg selv din grinebiter. Jeg kan ikke å huske å ha sette et fnugg av morsomheter fra deg i dette forumet, så kanskje du rett og slett ikke er i noen posisjon til å utnevne deg selv som overdommer for hva som er morsomt eller ei.

 

Det er jo selvfølgelig helt greit at du ikke syns dette er morsomt, men at du langer ut på den måten du gjør beviser ingen ting annet enn at du er dårlig sosialt kalibrert.

Dårlig sosialt kalibrert? Og dette las du utav innlegget mitt? Hvis det er noko som er dårleg kalibrert her, er det oppfattningsevna di.

 

Eg har ingenting imot folk som prøver å væra morosam. Men når dei legg det ut på eit heilt ope fora, må dei rekne med at ikkje alle synest det er like hysterisk. Eg meinar sjølv eg har god sans for humor, og kan sjå det morosame i utruleg mange ting. Det er sikkert vel meint, og bra at urge prøvar og parodiere desse fanboy trådane - men det var eit dårleg forsøk, synest eg.

 

Eg var særs sarkastisk i mitt første innlegg, og har ingen intensjonar og beklage dette. Å påstå at eg er dårleg sosialt kalibrert, og eller kalla meg ein grinebitar blir difor heilt og totalt unaudsynt. Ser på det som eit direkte personangrep, og kjem difor til og rapportere innlegget. Dersom Dykk synest mi kritikk av urgelol var lite konstruktiv, og elles dårleg, hadde eg meir enn gjerne diskutert dette over nokre private beskjedar. Hadde nokon arrestert meg på måten eg framtona innlegget mitt på, hadde eg moglegens moderert meg sjølv.

 

 

Foreslår du tell til 10 neste gong geo.

 

 

Edit: eit par skirveleifar.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

For ta en liten oppsummering...

 

Wii:

Med sin tidsriktige farge og sitt symetriske design er denne et noe for seg selv. Det ryktes at ca 80% av utviklingsperioden til wii gikk i å designe strømforsyningen. Lengen kablene har, er nøye målt opp, slik det er lik lengde hver side av strømforsyningen, dette er ikke uten grunn.

Det sier seg selv at den ikke skal bli brukt som et våpen (man vil da ikke slå noen med et stykke kunst?), men kan bli brukt som en dobbel pisk der du holder i strømforsyningen "to unleash hell". Her blir det da en fordel med lik lengde på hver side. Med riktig valg av farge blir kablene usynlige i det de passerer 300km/t, men heldivis for deg har du spilt så masse Redsteel at du har full kontroll.

De tynne pingle kablene er sikret for å gi noen skikkelig smertefulle kutt/kloremerker hvor en du treffer. Som en ildsint katt med sennep i rompen angriper du fienden i ekte nintendo stil med stor hastighet.

Minuset er selvfølgelig at dette ikke tåler så mye, du risikerer at kablene ryker og du vil ikke få spilt noe mer Mario kart.

 

360:

Her har du mother off all powersupplyes. Dagen jeg fikk meg 360 rev jeg opp esken som et lite barn på julaften og løftete opp konsollen. Satte den i hylla og plugget i strømkontakten. Da jeg ikke fant noe dvd-rom eller "on" knapp på den tok jeg fram bruksanvisningen i fortvilelse. Til min store overraskelse var dette beistet bare strømforsyningen.

Når det kommer til våpen er 360`en et skritt foran de andre. Den er laget slik at du skal slå folk med selve forsyningen. Har du i tillegg gamet litt å fått den opp i effektiv arbeidstemperatur på ca 4600 grader celsius har du kraft nok til å slå folk opp i 3 etasje samt smelte vitale kroppsdeler. Skulle du havne i nærkamp der du ikke får mulighet til å slå med kraften tilsvarende tor sin hammer kan den enkelt deles i 2. Du har nå et enkelt slagvåpen med kort svingradius samt en selvstendig pisk. Pisken er også ypperlig til å kvele fienden med i det de blir knust ned i bakken.

Som nevnt er en av egenskapene den livsfarlige varmen den produserer. Personer med for lite erfaring bør ikke flytte på den eller komme for nær den. Derfor teller det dessverre som et minus også.

 

PS3:

Tja.... Den koster 35 kroner, men du kan sikkert få den billigere.

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar
360:

Her har du mother off all powersupplyes. Dagen jeg fikk meg 360 rev jeg opp esken som et lite barn på julaften og løftete opp konsollen. Satte den i hylla og plugget i strømkontakten. Da jeg ikke fant noe dvd-rom eller "on" knapp på den tok jeg fram bruksanvisningen i fortvilelse. Til min store overraskelse var dette beistet bare strømforsyningen.

Fantastisk! Bra å kunne starte dagen med slikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...