Gå til innhold

Xbox 360 powercable vs ps3 powercable vs wii powercable


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? :wee:

 

Du kan ikke bruke den så lenge da. Den bli jo veldig fort varm, så du får fotvarmer i ti min, så får du en vannkoker resten.

Lenke til kommentar
Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? :wee:

 

Du kan ikke bruke den så lenge da. Den bli jo veldig fort varm, så du får fotvarmer i ti min, så får du en vannkoker resten.

 

Får du det med deg nå? :)

Lenke til kommentar
Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? :wee:

 

Du kan ikke bruke den så lenge da. Den bli jo veldig fort varm, så du får fotvarmer i ti min, så får du en vannkoker resten.

 

Får du det med deg nå? :)

 

Jeg tror det er lettere å se hvis du skriver det sånn.

Lenke til kommentar

 

Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? :wee:

 

Du kan ikke bruke den så lenge da. Den bli jo veldig fort varm, så du får fotvarmer i ti min, så får du en vannkoker resten.

 

Får du det med deg nå? :)

 

Jeg tror det er lettere å se hvis du skriver det sånn.

 

 

 

Okey.. Den spøken slo visst ikke ann hos ham, nei. Hvem stemmer for at vi går videre med tråden?

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Er jo fryktelig negativt om en nabo mangle strømkabel til PC-en sin, og han finner ut at du har en ps3. For med mindre du har en 360 med murkloss som

kan brukes som slagvåpen om noen prøver å bryte seg inn for å stjele ps3
kabelen din, så vil du jo misten den ganske fort :hmm:
Lenke til kommentar
Er jo fryktelig negativt om en nabo mangle strømkabel til PC-en sin, og han finner ut at du har en ps3. For med mindre du har en 360 med murkloss som
kan brukes som slagvåpen om noen prøver å bryte seg inn for å stjele ps3
kabelen din, så vil du jo misten den ganske fort :hmm:

 

 

Ja, det ville jo vært dumt om du mistet en kabel til 30kr.

Lenke til kommentar

X360: Funker som slagvåpen og fotvarmer

Wii: Lett å skjule, utmerket for Hitman gamere med snikmorder i blodet. Kabelen passer perfekt til å kvele noen, stille og lydløst.

 

Også, ergo finale

 

PS3: Ingen tung klump for slagvåpen, daske tyven med en strømkontakt gjør dem bare sur. Kan ikke lett skjules fordi den opprullet er en alt for stor klump. Å kvele med den er problematisk fordi den er for tykk.

 

Så derfor, PS3 er ubrukelig på strømkabel fronten, X360 er brukbar og Wii vinner.

Lenke til kommentar
X360: Funker som slagvåpen og fotvarmer

Wii: Lett å skjule, utmerket for Hitman gamere med snikmorder i blodet. Kabelen passer perfekt til å kvele noen, stille og lydløst.

 

Også, ergo finale

 

PS3: Ingen tung klump for slagvåpen, daske tyven med en strømkontakt gjør dem bare sur. Kan ikke lett skjules fordi den opprullet er en alt for stor klump. Å kvele med den er problematisk fordi den er for tykk.

 

Så derfor, PS3 er ubrukelig på strømkabel fronten, X360 er brukbar og Wii vinner.

 

Ikke noe å si på.

Lenke til kommentar
Denne tråden blir bare mer og mer underholdende :)

 

Må si meg enig i at ps3-kabelen failer på alt annet enn å være strømkabel.

 

Men hvor ofte har du glemt ankeret og må bruke Wii-en f.eks.? Og en strømkable skal vel brukes til å lede strømmen, ikke lede vannet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...