Laland Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? Fotvarmer? Da kommer du til å brenne deg hvis den har stått på i noen timer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? Du kan ikke bruke den så lenge da. Den bli jo veldig fort varm, så du får fotvarmer i ti min, så får du en vannkoker resten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? Du kan ikke bruke den så lenge da. Den bli jo veldig fort varm, så du får fotvarmer i ti min, så får du en vannkoker resten. Får du det med deg nå? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? Du kan ikke bruke den så lenge da. Den bli jo veldig fort varm, så du får fotvarmer i ti min, så får du en vannkoker resten. Får du det med deg nå? Jeg tror det er lettere å se hvis du skriver det sånn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? Du kan ikke bruke den så lenge da. Den bli jo veldig fort varm, så du får fotvarmer i ti min, så får du en vannkoker resten. Får du det med deg nå? Jeg tror det er lettere å se hvis du skriver det sånn. Okey.. Den spøken slo visst ikke ann hos ham, nei. Hvem stemmer for at vi går videre med tråden? Endret 2. juni 2008 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tidenes diskusjon om Xbox 360s evner som fotvarmer. Virker som om enkelte er seriøst opptatt av hvilken konsoll som har den mest allsidige strømforsyningen. Konsollkrigen når nye høyder... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 No tykkjer eg Wii får litt lite merksemd her. WII SIN KABEL ER BEST! Lenke til kommentar
8ball Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er jo fryktelig negativt om en nabo mangle strømkabel til PC-en sin, og han finner ut at du har en ps3. For med mindre du har en 360 med murkloss som kan brukes som slagvåpen om noen prøver å bryte seg inn for å stjele ps3kabelen din, så vil du jo misten den ganske fort Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 syntes jeg hører det att en eller annen amrikaner går til sak mot MS pga att han brant seg på beina fordi han brukte den enorme uduglige klossen som fotvarmer Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Utrolig nok var det en med PS3 som lagde tråden Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er jo fryktelig negativt om en nabo mangle strømkabel til PC-en sin, og han finner ut at du har en ps3. For med mindre du har en 360 med murkloss somkan brukes som slagvåpen om noen prøver å bryte seg inn for å stjele ps3kabelen din, så vil du jo misten den ganske fort Ja, det ville jo vært dumt om du mistet en kabel til 30kr. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 No tykkjer eg Wii får litt lite merksemd her. WII SIN KABEL ER BEST! Pft. Gråhvit homohyssing. Wii kunne like gjerne gått på batteri. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 X360: Funker som slagvåpen og fotvarmer Wii: Lett å skjule, utmerket for Hitman gamere med snikmorder i blodet. Kabelen passer perfekt til å kvele noen, stille og lydløst. Også, ergo finale PS3: Ingen tung klump for slagvåpen, daske tyven med en strømkontakt gjør dem bare sur. Kan ikke lett skjules fordi den opprullet er en alt for stor klump. Å kvele med den er problematisk fordi den er for tykk. Så derfor, PS3 er ubrukelig på strømkabel fronten, X360 er brukbar og Wii vinner. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 X360: Funker som slagvåpen og fotvarmerWii: Lett å skjule, utmerket for Hitman gamere med snikmorder i blodet. Kabelen passer perfekt til å kvele noen, stille og lydløst. Også, ergo finale PS3: Ingen tung klump for slagvåpen, daske tyven med en strømkontakt gjør dem bare sur. Kan ikke lett skjules fordi den opprullet er en alt for stor klump. Å kvele med den er problematisk fordi den er for tykk. Så derfor, PS3 er ubrukelig på strømkabel fronten, X360 er brukbar og Wii vinner. Ikke noe å si på. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sjølvsagt vinn Wii! Når den i tillegg er brukbar som anker i desse solfylte dagar (kople wiien til, og slengje over ripa), er sigern ikkje anna enn fullkommen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fantastisk hva som kan bli sagt! (Ja, med humor i sinnet hvis noen kunne misstolke det..) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Denne tråden blir bare mer og mer underholdende Må si meg enig i at ps3-kabelen failer på alt annet enn å være strømkabel. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Denne tråden blir bare mer og mer underholdende Må si meg enig i at ps3-kabelen failer på alt annet enn å være strømkabel. Men hvor ofte har du glemt ankeret og må bruke Wii-en f.eks.? Og en strømkable skal vel brukes til å lede strømmen, ikke lede vannet? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Eg gløymer til stadigheit ankeret når eg skal ut på sjøen. Heldigvis har eg då som regel Wiien på baklomma. I tillegg funker ledpanelet til Wiien ypparleg som dorg, om du berre festar krokane på godt strategisk utvalde stader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå