KongRudi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 At 360 sin powersupply er stor og klumpete er jo en positiv ting, dem slipper å støvsuge store deler av stuen dersom den ligger på golvet. Små barn som leker gjemsel har ett ekstra gjemmested bak den. Dessuten kan du bruke den som bærebjelke i huset hvis du tenker litt fremover. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Om man nå skal være seriøs så er jeg enig, forsyninga til X360 er et enormt beist av et verk. For å sitere AVG nerd, "what where they thinking". Men nok seriøsiteter her. Kan vi ikke godta litt humor? Eller er det så seriøst big buisness at det er komplett umulig? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hørt om den nye strømkabelrevisjonen til 360, kodenavn Cobra? Den skal gi 2,67 prosent høyere framerate i utvalgte titler og ha en overdrive-knapp for å kickstarte maskinen etter RROD, så den ikke trenger å sendes inn! Jeg tror jeg venter til jul med å kjøpe 360, det er da kabelen kommer. Blir den bigger, better, more badass? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Den kommer til å bli så kald at du ikke trenger aircondition. Og 360-en blir så stille at NTNU-studenter vil komme for å utføre eksperimenter i nærheten av den. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 var noen fine poenger som ble tatt fram her som att 360 powersupplying kan brukes til å klaske innbrudstyver i bakhodet og att PS3 powersupplyene er så sterke att fanger har bruk til å hjelpe seg over murene med. Venter bare på att Urge skal starte en tråd som visser hvilken konsoll som har størst spilllibary for det er jo tross alt nesten spilla vi kjøper en spillkonsoll for men han vet selv att i den kategorien så taper hans gudebarn stort. Haha.. håper du ikke var seriøs her. Men siden du spurte så: Antall spill er hentet fra Wikipedia og inneholder også spill som ikke er lansert. xbox - 948 xbox 360 - 486 wii - 584 Ps3 - 350 Ps2 - 1700 Ps2 leder, xbox på andre plass, wii på tredje, xbox 360 på fjerde og ps3 på sisteplass. Vell nå var jo sammeligna på denne generasjon konsollpowersupply men på ett finurlig vis klarte du å vri det slik att også spillbibloteket til forrige generasjon kom med, ser du ikke klarte å dy deg ved å fa karra en sonykonsoll til tronen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Ein bør tydelegvis ikkje prøve seg med humor her på diskusjon.no. Tek jo heilt av. Anbefaler ein del her og ta av seg litt for mykje farga briller og lese igjen. Mi meining. Nei, visse ting spøker man bare ikke med. Lurer på om jeg skal tegne en 360 ... Ha ha ha, nei for all del! Tro meg, disse fanboy-folka er nok minst ti ganger værre en Islam-gutta. EDIT: Whackedorange: Joda, men er spillbiblioteket til PS3 så lite som du skal ha det til? Endret 2. juni 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vel jeg humret før i barten men nå ler jeg, ikke av trådstarters "finurlige" humor men heller av alle svarene som tar dette uber seriøst og begynner med spillbliotek og hele pakken. Er det mulig? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Ingenting er umulig når de ekte fanboysene sakte men sikkert lurer seg frem. var noen fine poenger som ble tatt fram her som att 360 powersupplying kan brukes til å klaske innbrudstyver i bakhodet og att PS3 powersupplyene er så sterke att fanger har bruk til å hjelpe seg over murene med. Venter bare på att Urge skal starte en tråd som visser hvilken konsoll som har størst spilllibary for det er jo tross alt nesten spilla vi kjøper en spillkonsoll for men han vet selv att i den kategorien så taper hans gudebarn stort. Haha.. håper du ikke var seriøs her. Men siden du spurte så: Antall spill er hentet fra Wikipedia og inneholder også spill som ikke er lansert. xbox - 948 xbox 360 - 486 wii - 584 Ps3 - 350 Ps2 - 1700 Ps2 leder, xbox på andre plass, wii på tredje, xbox 360 på fjerde og ps3 på sisteplass. Vell nå var jo sammeligna på denne generasjon konsollpowersupply men på ett finurlig vis klarte du å vri det slik att også spillbibloteket til forrige generasjon kom med, ser du ikke klarte å dy deg ved å fa karra en sonykonsoll til tronen Ja, sammenligning var i utgangspunktet mellom ps3, xbox 360 og wii. Men når det kommer til spill så tok jeg de konsollene med lik hw messige spesifikasjoner. xbox 360 og ps3 i en klasse, wii, ps2 og xbox i andre klasse. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Men siden du spurte så:Antall spill er hentet fra Wikipedia og inneholder også spill som ikke er lansert. Ps2 - 1700 Har null tro på dette her, ett så rundt nummer ser rimelig mistenkelig ut.. Skriv liste, eller så tror jeg at du lyver. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Men siden du spurte så:Antall spill er hentet fra Wikipedia og inneholder også spill som ikke er lansert. Ps2 - 1700 Har null tro på dette her, ett så rundt nummer ser rimelig mistenkelig ut.. Skriv liste, eller så tror jeg at du lyver. Her har du linken, siden du er så lat at du ikke gidder å gå inn på wikipedia selv. Skrev jo i posten hvor jeg fant antallet. Nei dette tar dessverre av. Hadde håpet å trodd at dette måtte da alle klare å ta som humor, uten å begynne å blande inn fanboy babbel fra alle kanter. Dette var som Bear^ sa, en parodi på en hel del idiotiske tråder vi alle har laget, samt vært en del av. Ja jeg også. Og jeg har aldri lagt skjul på at jeg liker ps3 og sony best, av forskjellige grunner som vi ikke gidder å ta her, men jeg har aldri forsøkt å være den liksom nøytrale personen som mange her prøver å være. Toppen av kransekaka er når personer som er åpenbart fanboy av den ene siden går til innkjøp av konkurrenten sin konsoll, kun for å bruke dette som et virkemiddel i diskusjoner her på siden. Hvor mange ganger har man ikke lest, "Jeg som eier av begge eller alle 3 konsollene, synes bla bla bla bla bla. Nei, hadde håpet at alle kunne se hvor jeg ønsket å føre tråden. En evig lang parodi, der alle deltar, på gamle diskusjoner hadde vært morsomt. men men... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Folk må berre prøva seg på å væra morosame. For all del. Men dette her blir som om Ola "ikkje morosam" Nordmann skulle gått opp på scenen på standup festivalen. Det blir berre flaut, og keisamt. Dog, så skal det seiast, at det er nok mykje komisk talent gøymd der ute i vårt long-strakte land. Men, uheldigvis for deg Urge (og heldigvis for oss andre?), er ikkje du eit av desse komiske talenta. Men eit godt forsøk var det i alle fall. Tvilar på at du blir og sjå i Ut i vår hage sesong 3. Ønskar deg forøvrig lukke til vidare. Endret 2. juni 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Latterlig post fra humorpolitiet representert ved Gaz West. Tvilar på at du blir og sjå i Ut i vår hage sesong 3. Kanksje den mest idiotiske måten å si at han ikke er morsom på. Endret 2. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Gaz West:Nå var dette vel ikke noe forsøk på å bli tatt opp på standup skolen, men ett forsøk på å skape en litt mer morsom og humoristisk tone på dette forumet. At man går for "dårlige" forsøk på humor og lite gjennomtenkt tekst er jo nettopp en del av poenget. Du kunne jo for eksempel ha forsøkt å kommet med noen morsomheter selv, kanskje på nynorsk av alle ting. Men istedet for å gjøre det så setter du deg heller ned å skriver hvor dårlig alt i denne tråden var. Poenget var? Du så vel at det var flere her som syntest dette var ett morsomt innlegg, og kanskje hadde det gøy med å fortsette, og kanskje selv komme med noen dårlige humoristiske innlegg. Det du gjør er jo som å reise seg i salen på en komikershow, plystre for å overdøve de som ler, for så å forklare alle sammen hvor dårlig humor dette er, og hvor dårlige stand up komikeren er. Nei, du får heller la være å svare, eller kanskje forsøke å reparere min elendige humor? Lykke til videre Endret 2. juni 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det blir berre flaut, og keisamt. Jeg syns det er flaut å lese dine kommentarer i denne tråden. Men, uheldigvis for deg Urge (og heldigvis for oss andre?), er ikkje du eit av desse komiske talenta. Snakk for deg selv din grinebiter. Jeg kan ikke å huske å ha sette et fnugg av morsomheter fra deg i dette forumet, så kanskje du rett og slett ikke er i noen posisjon til å utnevne deg selv som overdommer for hva som er morsomt eller ei. Det er jo selvfølgelig helt greit at du ikke syns dette er morsomt, men at du langer ut på den måten du gjør beviser ingen ting annet enn at du er dårlig sosialt kalibrert. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det som er morsommere enn OP er å se på den hjelpeløse surmuligen som fremprovoseres. Teh interwebs am serious business. Uten tvil. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fan, hadde jeg vært hjemme hadde det vært popcorn og cola nå, dette er jo bedre enn Jeff Dunham med maraton på Achmed, Peanut, Walter og Bubba J samtidig humormessig. Enig i at UrgeLoL's hovedtråd var litt tørr men takket vært godt suplemang fra mange har dette utviklet seg til en fyldig humortråd. Dessverre kan ikke Urge ta æren for alt dette selv for mye av æren må gies til folk som på død å liv må overbevise at de har det beste, ja t.o.m strømforsyninga må være uber elite verdens beste. Overlater dere ingen ting til tilfeldigheten? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Haha, så genial tråd av trådstarter. Er forøvrig helt enig også. :!: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Til en viss grad så funker 360 strømforsyningen som fotvarmer og led for å pimpe rommet sitt. -for dem som liker sånt. Det havner på plusslista? Fotvarmer? Da kommer du til å brenne deg hvis den har stått på i noen timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå