Gå til innhold

Xbox 360 powercable vs ps3 powercable vs wii powercable


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes virkelig synd på ett par stakkars personer her inne. Spesielt når man tror at denne tråden var ett seriøst forsøk på å fremme favorittkonsollen til noen.

Dere er heldigvis i undertall med meningene deres.

 

Må si meg fullstendig enig. Gå i skyttergravene for en åpenbar humoristisk vinklet tråd. Senk skuldrene folkens. :D

Lenke til kommentar
"Xbox 360 sin strømkabel består av 2 deler. Strømforsyningen og kabelen."

Kabel er kabel, straumforsyning er straumforsyning.

 

Nok ein tråd pro PS3 godt kamuflert med humor.

Nok et innlegg pro-nynorsk godt kamuflert som saklig kritikk. Jeg tror du er assosiert med Norsk Mållag, men selv om jeg umulig kan vite det, følger jeg trenden og sier det som om det var et faktum.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Hørt om den nye strømkabelrevisjonen til 360, kodenavn Cobra? Den skal gi 2,67 prosent høyere framerate i utvalgte titler og ha en overdrive-knapp for å kickstarte maskinen etter RROD, så den ikke trenger å sendes inn! Jeg tror jeg venter til jul med å kjøpe 360, det er da kabelen kommer.

Lenke til kommentar
Synes virkelig synd på ett par stakkars personer her inne. Spesielt når man tror at denne tråden var ett seriøst forsøk på å fremme favorittkonsollen til noen.

Dere er heldigvis i undertall med meningene deres.

 

Enig i denne. Topicen rundt denne tråden er en total satire og ren humor mot den typiske fanboy krigen som raser i dag. Som mange tråder som er blitt opprettet under "Denne er 100% nøytral" flagget for deretter å lene seg kraftig mot en spesiell enhet.

 

Tar man noe slikt som dette som noe "realistisk" har man kanskje et problem med humoren eller ikke hengt lenge nok på forumet til å skjønne denne.

Lenke til kommentar
Enig i denne. Topicen rundt denne tråden er en total satire og ren humor mot den typiske fanboy krigen som raser i dag. Som mange tråder som er blitt opprettet under "Denne er 100% nøytral" flagget for deretter å lene seg kraftig mot en spesiell enhet.

 

**Xbox 360**

 

+ Murklossen kan brukes som slagvåpen om noen prøver å bryte seg inn for å stjele ps3'en din. Stor sett eneste fornuftige bruk av en xbox 360 hw.

 

***Ps3***

 

- selvfølgelig ikke noe minus med denne.

 

*wii*

 

- Ved bruk over lengre tid, 10-15 minutter, så vil kabelen begynne å miste overføringsevnen. Dette betyr at kabelen ikke klarer å gi den puslete cpu og gpu'en nok strøm

 

Ps3 er utentvil vinneren i denne totalt objektive og 100 % korrekte VS tråden.

 

Tja, vet ikke helt jeg? ;)

Selv om jeg driter lang marsj i hva som står i denne tråden, så er det jo liten tvil om at trådstarter liker å dra frem de fantastiske egenskapene til favorittkonsollen sin. Men, som de sier: Whatever floats your boat.

Lenke til kommentar
Enig i denne. Topicen rundt denne tråden er en total satire og ren humor mot den typiske fanboy krigen som raser i dag. Som mange tråder som er blitt opprettet under "Denne er 100% nøytral" flagget for deretter å lene seg kraftig mot en spesiell enhet.

 

**Xbox 360**

 

+ Murklossen kan brukes som slagvåpen om noen prøver å bryte seg inn for å stjele ps3'en din. Stor sett eneste fornuftige bruk av en xbox 360 hw.

 

***Ps3***

 

- selvfølgelig ikke noe minus med denne.

 

*wii*

 

- Ved bruk over lengre tid, 10-15 minutter, så vil kabelen begynne å miste overføringsevnen. Dette betyr at kabelen ikke klarer å gi den puslete cpu og gpu'en nok strøm

 

Ps3 er utentvil vinneren i denne totalt objektive og 100 % korrekte VS tråden.

 

Tja, vet ikke helt jeg? ;)

Selv om jeg driter lang marsj i hva som står i denne tråden, så er det jo liten tvil om at trådstarter liker å dra frem de fantastiske egenskapene til favorittkonsollen sin. Men, som de sier: Whatever floats your boat.

 

Måtte merke noe du ikke leste :)

Lenke til kommentar
Måtte merke noe du ikke leste :)

 

Som Zeph sa; godt kamuflert i "humor".

 

Jeg synes synd på dere som tar denne tråden seriøst.

 

Er forskjell på å "ta seriøst" og "ikke syntes det er morsomt".

Men for all del. Om dere syntes det er hysterisk, så skal ikke jeg stoppe dere. :)

 

Carry on!

Lenke til kommentar
Hørt om den nye strømkabelrevisjonen til 360, kodenavn Cobra? Den skal gi 2,67 prosent høyere framerate i utvalgte titler og ha en overdrive-knapp for å kickstarte maskinen etter RROD, så den ikke trenger å sendes inn! Jeg tror jeg venter til jul med å kjøpe 360, det er da kabelen kommer.

Seriøst?! Vil ein kunne kjøpe denne separat òg?! Hadde dei bygd inn Wifi i straumforsyninga hadde eg bestilt asap!

Lenke til kommentar
Hørt om den nye strømkabelrevisjonen til 360, kodenavn Cobra? Den skal gi 2,67 prosent høyere framerate i utvalgte titler og ha en overdrive-knapp for å kickstarte maskinen etter RROD, så den ikke trenger å sendes inn! Jeg tror jeg venter til jul med å kjøpe 360, det er da kabelen kommer.

Seriøst?! Vil ein kunne kjøpe denne separat òg?! Hadde dei bygd inn Wifi i straumforsyninga hadde eg bestilt asap!

 

En Cobra-slange som strømkabel? Det er greit å ha de som kjæledyr, men er de gode nok som strømkabler? :hmm:

Lenke til kommentar
Måtte merke noe du ikke leste :)

 

Som Zeph sa; godt kamuflert i "humor".

 

Jeg synes synd på dere som tar denne tråden seriøst.

 

Er forskjell på å "ta seriøst" og "ikke syntes det er morsomt".

Men for all del. Om dere syntes det er hysterisk, så skal ikke jeg stoppe dere. :)

 

Carry on!

 

Humor er så mangt, noen ser ikke humoren andre ser den.

Lenke til kommentar

var noen fine poenger som ble tatt fram her som att 360 powersupplying kan brukes til å klaske innbrudstyver i bakhodet og att PS3 powersupplyene er så sterke att fanger har bruk til å hjelpe seg over murene med. Venter bare på att Urge skal starte en tråd som visser hvilken konsoll som har størst spilllibary for det er jo tross alt nesten spilla vi kjøper en spillkonsoll for men han vet selv att i den kategorien så taper hans gudebarn stort.

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
var noen fine poenger som ble tatt fram her som att 360 powersupplying kan brukes til å klaske innbrudstyver i bakhodet og att PS3 powersupplyene er så sterke att fanger har bruk til å hjelpe seg over murene med. Venter bare på att Urge skal starte en tråd som visser hvilken konsoll som har størst spilllibary for det er jo tross alt nesten spilla vi kjøper en spillkonsoll for men han vet selv att i den kategorien så taper hans gudebarn stort.

 

Haha.. håper du ikke var seriøs her.

 

Men siden du spurte så:

Antall spill er hentet fra Wikipedia og inneholder også spill som ikke er lansert.

xbox - 948

xbox 360 - 486

wii - 584

Ps3 - 350

Ps2 - 1700

 

Ps2 leder, xbox på andre plass, wii på tredje, xbox 360 på fjerde og ps3 på sisteplass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...