Gå til innhold

Xbox 360 powercable vs ps3 powercable vs wii powercable


Anbefalte innlegg

Dette VS tråden er laget fordi jeg føler at vi har komme for langt unna de viktige tingene i gameingverdenen. Nemlig strømkablene! Disse livsviktige komponentene som vi ofte tar forgitt begynner nå å bli en viktigere og viktigere del av vår konsollverdag.

 

Først vil jeg få presentere de 3 forskjellige strømkablene.

 

Ps3 sin strømkabel er en tradisjonel pc strømkabel, slik dere ser på bildet under. Hos komplett får du denne får 35 kr, men den finnes sikkert billigere eksemplarer.

 

 

100425.jpg

 

 

 

Xbox 360 sin strømkabel består av 2 deler. Strømforsyningen og kabelen. Som dere ser på bildene under.

 

 

 

318VEKTZ17L._SS400_.jpg

21AQXZABAVL._SL500_AA280_.jpg

 

 

 

Wii's strømkabel er i en del, men har en ekstern strømforsyning.

 

 

 

41XJrUp96dL._SS400_.jpg

 

 

 

 

 

***Ps3***

 

+ Intrigrert strømforsyning ruler selvfølgelig mye mer enn en ekstern klosse som mor vil snuble i når hun støvsuger bak tv'en.

+ De er meget billige, samt enkle å få tak i.

+ Om man spleiser flere kabler etterhverandre er de sterke nok til å bære en voksen man. Dette ble f.eks. gjort under tv serien Pison Break, der de innsatte stjal alle ps3 powerkablene de kom over, for å kunne klatre ned murveggen på fengslet. Til dette bruk hadde selvfølgelig de dårlige wii og xbox 360 kablene ikke fungert.

+ Stilig tidløst design.

 

- selvfølgelig ikke noe minus med denne.

Haha det beste :p

Endret av langkaas92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
+ Murklossen kan brukes som slagvåpen om noen prøver å bryte seg inn for å stjele ps3'en din. Stor sett eneste fornuftige bruk av en xbox 360 hw.

 

Hadde det ikke vært bedre hvis den var varm, så tyven hadde brent seg?

Men du tenkte kanskje at Xbox'en hadde RRoD, så den aldri var på, og ikke kunne bli varm?

Lenke til kommentar
+ Murklossen kan brukes som slagvåpen om noen prøver å bryte seg inn for å stjele ps3'en din. Stor sett eneste fornuftige bruk av en xbox 360 hw.

 

Hadde det ikke vært bedre hvis den var varm, så tyven hadde brent seg?

Men du tenkte kanskje at Xbox'en hadde RRoD, så den aldri var på, og ikke kunne bli varm?

 

Brenne seg? Neida, varmen til mursteinen er så stor at den smelter seg inn i huden og kjøttet ved kontakt, så den blir sittende der til stor smerte og skade på tyven. For å drepe tyven er det bare å sikte på hodet...eller nå spørs det om hvor mye som er der oppe når han robber et hus med en 360...?

Lenke til kommentar
+ Murklossen kan brukes som slagvåpen om noen prøver å bryte seg inn for å stjele ps3'en din. Stor sett eneste fornuftige bruk av en xbox 360 hw.

 

Hadde det ikke vært bedre hvis den var varm, så tyven hadde brent seg?

Men du tenkte kanskje at Xbox'en hadde RRoD, så den aldri var på, og ikke kunne bli varm?

 

Brenne seg? Neida, varmen til mursteinen er så stor at den smelter seg inn i huden og kjøttet ved kontakt, så den blir sittende der til stor smerte og skade på tyven. For å drepe tyven er det bare å sikte på hodet...eller nå spørs det om hvor mye som er der oppe når han robber et hus med en 360...?

 

Han skrev jo at det var PS3 i huset, så jo det er god nok grunn til å robbe huset.

 

 

Hvem starter tråden om hvilke av konsollene som funker best som grill? ;)

 

1. Xbox 360 Powercable

2. PS3

3. Wii

 

Men på Xbox'en er det ikke plass til å grille noe, så derfor vinner PS3.

Men er det ikke fint med en spillemaskin + grill i en da?

Endret av Kris93
Lenke til kommentar
360 sin er best da den funker ypperlig som bokstøtte. Prøvte å bruke PS3 sin som bokstøtte, og nå ligger alle bøkene på gulvet. Håpløst.

 

Nja.. Den er litt for liten den og. Og du vil vel ikke svi bøkene dine?

Eller vil du bare ha en unnskyldning for å ikke måtte lese, men heller spille?

Lenke til kommentar

Den svarte PS3en kan er jo en ganske miljøvennlig grill også. Med den svarte fargen vil den sannsynligvis suge til seg så mye varme hvis det er sol at en ekstern strømkilde ikke er nødvendig.

 

To pluss for PS3 der.

 

Miljøvennlig grill uten utslipp

Plass til mat for en hel familie. Xbox 360 elite kan muligens holde for en ungkar.

Lenke til kommentar
Den svarte PS3en kan er jo en ganske miljøvennlig grill også. Med den svarte fargen vil den sannsynligvis suge til seg så mye varme hvis det er sol at en ekstern strømkilde ikke er nødvendig.

 

To pluss for PS3 der.

 

Miljøvennlig grill uten utslipp

Plass til mat for en hel familie. Xbox 360 elite kan muligens holde for en ungkar.

 

Fantastisk, enda et nytt bruksområde for PS3-en min! Denne konsollen blir bare bedre og bedre. :D

Lenke til kommentar
"Xbox 360 sin strømkabel består av 2 deler. Strømforsyningen og kabelen."

Kabel er kabel, straumforsyning er straumforsyning.

 

Nok ein tråd pro PS3 godt kamuflert med humor.

Er frista til å ta ein Janice : OH. MY. GOD.

 

Straumforsyning utan kabel fungerer stort sett dårleg. Og skal ein pirke er det vel 2x kabel pluss sjølve boksen.

 

Humor er ein god ting.

Endret av Belzebob
Lenke til kommentar

Hadde det ikkje vært for at eg til stadighet får kjeft frå moderatorar for overdreven bruk av Threadfailed.gif, hadde den jammen ....

 

ThreadFailed.gif

 

 

Whoooops!

 

 

Berre eg som ikkje fant denne tråden det gann morosam?

 

Dog, eg må flira litt når eg ser for meg innbrotstjuven som får ein 360 "brick of justice" slengt i underkjeven. Utanom det, not so much.

 

Ja, og før folk hoppar til konklusjonar. Eg klagar berre fordi eg er 360fanboy.com.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...