Zabre777 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Hei folkens! Har noen prøvd å lage en av disse? http://www.hardwareoc.com/airchillerz.php Tenkte jeg skulle lage en og se om den funker. Noen som vet om noen store billige heatsinker? Henning Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 De har masse kjøleribber i forskjellige størrelser på elfa.se/no. :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 ser ikke så vanskelig hadde kanskje vært stilig og tatt to kenie hedgehog ribber som fås på databutikken og prøvd det. men åssen setter han dem på cpuen? [ Denne Melding var redigert av: Danny på 2002-01-12 02:09 ] Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 ehem... Danny, det kan sikkert være en fordel å ikke bare se på bildene :smile: den skal ikke festes på CPU... den er til kjøle lufta inne i kassa, sånn at man trenger færre case-fans, og i tillegg får mye kaldere luft enn det som ellers er i rommet Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Skulle gjerna ha testa det, men du trenger 2 hetsinks og peltier. Huff så dyrt Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Hei igjen Jeg ser dem selger trig-ribber med vifte til 180 eller no. En pelt koster vel 300 spenn. Dette må prøves. Så kommer vi inn på strømforskyning da. Blir ikke snakk om å trekke 100 Watt eller 156 Watt fra mitt xisterende psu. Selv om det er på 330 watt (enermax), tar jeg ingen sjanser. Har en del scsi-utstyr osv. Tenkte jeg skulle finne noen billige at eller atx psu(er?) og paralellkoble dem. Sjekk dette: http://www.procooling.com/articles/html/li...s_as_one_.shtml Ganske kult spør du meg. Noen som vet hvor jeg kan få tak i billige psu? Henning Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Det er slik mange små kjøleskap lages. Kjøleskap for å oppbevare medisiner og kjmikalier ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå